• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Öppet brev f. Eva Lind - sista delen

F

F.d. 14557

Guest
Så här kan det gå till hos husbilsförsäljare.
Efter hemkomsten, i november, med husbilen annonserade jag på Blocket samt Husbilsklubben.
Fick ett antal förfrågningar som föreföll seriösa.
Beslöt dock att maila ca 15 husbilsförsäljare i området med frågan om det fanns intresse att köpa min husbil.
6 st av dessa företag svarade snabbt,var mycket trevliga och klart intresserade.
Det blev naturligtvis en av dessa 6 som affären gjordes upp med.
Alla övriga svarade inte och man kan undra om de har så jäkla mycket att göra under februari månad att man inte ens kostar på sig att tacka NEJ!
Nåväl, bilen hämtades av 2 trevliga killar och jag hoppas att den nu är ute till försäljning.
Till alla er som hittat min mailadress och mobilnummer och hört av er med goda råd, uppmuntrande och positiva meddelanden vill jag säga ett stort TACK!
Jag vet att ni är medlemmar och några av er har vi träffat på våra Norrlandsturer, då vi stannat på någon liten skogsväg och plötsligt har vi blivit flera ekipage över natten. Det har varit trevligt och vinet smakar aldrig så gott som när man delar det med andra.
Stort Tack för alla era omsorger!
Hälsaer Eva Lind
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Öppet brev f. Eva Lind - sista delen

Öhhh lämnade du bilen till 2 trevliga killar som skulle sälja den?
Hoppas att du ser antingen bilen eller pengar för detta hade jag aldrig vågat..
 
F

F.d. 14557

Guest
Sv: Öppet brev f. Eva Lind - sista delen

Synd att du tror att jag är tappad bakom en vagn.
Alla pengarna var naturligtvis insatta på mitt konto innan bilen avhämtades.
Så var det med det!
eva
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Öppet brev f. Eva Lind - sista delen

Det skrev jag inte alls att du var och ber om ursäkt om du tolkade det så men det finns flera som lämnat bilen och sedan inte sett något.

Jag tolkade det som dom hämtade den och skulle "säljas för kunds räkning " eftersom du skrev att du hoppades att den var ute till försäljning nu.
 
Toppen