• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ölands Skördefest blev inte som vi tänkt oss

M

Matts Torebring

Guest
Här i Skärlöv, knappt tre mil norr om Ottenby, tog vår trevliga utflykt slut. Punktering på bakhjulet. Det blev några samtal till Assistanskåren och ytterligare några samtal tills vi hittade en Taxibil som hämtade upp oss efter två timmar och körde oss de sju milen tillbaka till Borgholm. Taxiresan tog en och en halv timma i den täta trafiken. Hondan fick vi kedja fast på baksidan till en lada och så kör vi den vägen hem i morgon och lastar upp den igen. Läs gärna mera om vår korta utflykt. Mvh Matts Torebring
 

Bilagor

  • IMG_3154.JPG
    IMG_3154.JPG
    3,8 MB · Visningar: 10
F

F.d. 16416

Guest
Sv: Ölands Skördefest blev inte som vi tänkt oss

Överlast på hojen???
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Ölands Skördefest blev inte som vi tänkt oss

och det funkade inte med rep,kit, exploderat???
obs läste vidare, fattade att det var på HB ,men det var ju på Hondan (som tur var), Trevlig forsättning på "Skördandet" av uppleelser på Öland
 
Senast ändrad:
M

Matts Torebring

Guest
Sv: Ölands Skördefest blev inte som vi tänkt oss

och det funkade inte med rep,kit, exploderat???
obs läste vidare, fattade att det var på HB ,men det var ju på Hondan (som tur var), Trevlig forsättning på "Skördandet" av uppleelser på Öland

Ja det blir att undersöka vad man ska lasta med. Jag trodde Assistanskåren avhjälpte enklare fel på plats som att testa med rep kit. "Vi flyttar bara från A till B", fick jag till svar.
 
Toppen