• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets ställplats 2019 enligt Husbil&Husvagn

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
På tal om ställ platser är det ingen gull spå enormng den kan jag rekomendera vi har varit där flera gånger både med husvagn och husbil där är en
enorm plats på fältet vid gullspångsälven lite premitivt ingen el 2 toaletter och vattenkran sist vi var där var det fullt med husbilar och även husvagnar.
 

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.705
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
På tal om ställ platser är det ingen gull spå enormng den kan jag rekomendera vi har varit där flera gånger både med husvagn och husbil där är en
enorm plats på fältet vid gullspångsälven lite premitivt ingen el 2 toaletter och vattenkran sist vi var där var det fullt med husbilar och även husvagnar.

Är detta verkligen en "ställplats" Den är ju upptagen som rastplats i trafikverkets rastplatslista och toaletter och vattenkran tillhör trafikverket. Man har ju dock börjat att ta betalt på platsen men jag tror knappast att det är trafikverket som tar upp betalning på sina rastplatser.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Är detta verkligen en "ställplats" Den är ju upptagen som rastplats i trafikverkets rastplatslista och toaletter och vattenkran tillhör trafikverket. Man har ju dock börjat att ta betalt på platsen men jag tror knappast att det är trafikverket som tar upp betalning på sina rastplatser.

Jag tror det är denna som finns bland våra Husbilsplatser. Göta Holme Ställplats | Husbilsklubben.se
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Hej stig ja det kan nog hända att dom har ändrat på för hållanden jag har inte varit där på dom siste 5 åren men vi körde mycket i bergslagen
så vi tog vi rastade mycket där med både husvagn och husbil och där var alltid liv och rörelse.
 

Clintan-54

FD HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
19664
Medlemskap
2021
Det har varit problem med ungdomar på Hönö som stör dom som står på ställplatsen på nätterna. Husbilar har blivit vandaliserade.
 
Toppen