• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ÅFA-Såifa/Preem kort

avanti

HBK Medlem
Kommun
Vaggeryd
HBK-Nr
44234
Medlemskap
2025
Har precis fått ett ÅFA kort, men lite information om vad som gäller för kortet. De villkor som finns på ansökningssidan är väldigt kortfattade. Några frågor:
1. Vilken är inköpsperioden, när kommer fakturan efter det och när ska den betalas?
2. I villkoren står att pappersfaktura kostar 60 kr, går det att få e-faktura?
3. När man får kortet, läggs det inte upp ett konto då som man kan logga in på och se sina inköp. Jag försökte logga in på Preem, men dom påstod att jag inte hade något giltigt Bank-ID men det har jag visst.

Michael S

HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
19308
Medlemskap
2026
1. Vilken är inköpsperioden, när kommer fakturan efter det och när ska den betalas?
1a till sista i månaden. Betalas runt den 30e följande månad.

2. I villkoren står att pappersfaktura kostar 60 kr, går det att få e-faktura?
Nej, det går att få fakturan på mail, PDF fil. Det kostar inget extra.

3. När man får kortet, läggs det inte upp ett konto då som man kan logga in på och se sina inköp.
Nej.

Jolie

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2025
Har för mig att jag behövde kontakta Åfa för att meddela att jag ville ha PDF-faktura och till vilken E-postadress fakturan skall sändas.

larsemil

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2025
Jag har haft fakturan på mail/PDF från första början, Kommer den första varje månad när jag tankat. Skall betalas den sista. Gå in på tråden
ÅFA/SÅIFA drivmedelspris, och fyll i att du vill följa tråden så kommer ett mail på måndagarna från Gunnar vid 13.30 tiden med veckans pris. Skitbra

Senast ändrad:
Toppen