• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Även vi är nya medlemmar

Anita&Börje

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1110
Medlemskap
2026
Hej alla husbilsvänner
Vi är nya medlemmar samt även sedan två månader tillbaka nyblivna husbilsägare.
Efter många års semestrande med husvagn, och de senaste åren med Pickup o. camper
så blev det äntligen husbil.
Vi har varje kväll de senaste veckorna läst om alla bra tips i detta forum och får säkert
mycket glädje av husbilslivet.
Hälsn Anita och Börje
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.260
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

Då vill jag hälsar er hjärtligt välkommen till klubben. Här hoppas jag att ni skall trivas och hitta mycket information och kanske även dela med er av erfarenheter.
 

Anita o Dan

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

Välkomna till klubben!

Hoppas ni kommer att trivas och lycka till med er husbil.

Hälsn Anita o Dan
;) ;)
 
A

Anki

Guest
Sv: Även vi är nya medlemmar

Välkommen till klubben. Och lycka till med nya bilen. Trevligt att de kommer fler från Västerbotten
Anki o Curt
Skelleftehamn :)
 

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026
Sv: Även vi är nya medlemmar

:yes: :yes: :yes:
Även vi önskar er välkommna til HBK.
Tycker som Anki o Curt att det är kul
med fler från Västerbotten.
Vi ses.
Birgitta o Uffe
Skelleftehamn
:yes: :yes: :yes:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Även vi är nya medlemmar

1110 vi hälsar Er välkommen till klubben och hoppas att Vi kommer att trivas tillsammans.


önskar medlem 35 från Göteborg.
;) ;) ;) ;)
 

Greger & Astrid

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

Hej alla husbilsvänner
Vad jag kan se så har vi nu också blivit medlemmar i klubben nr 1123. Vi har inte hunnit få det klubbmaterial som jag har sett ingår i medlemsavgiften. Men jag har i dag sett de materialet som medlem 1110 fått, fantastiskt fina dekaler och medlemskort. Och med en så fin hemsida.
icon5.gif
Då undrar man om klubben inte bör höja medlemsavgiften,titta vad husvagnsklubben tar 380 KR !!. Vad får man för 100 kr i dag, 2 cigarettpaket.

Greger Astrid
 
Senast ändrad:
P

.PGS Hymer

Guest
Sv: Även vi är nya medlemmar

sitat:Då undrar man om klubben inte bör höja medlemsavgiften,titta vad husvagnsklubben tar 380 KR !!. Vad får man för 100 kr i dag, 2 cigarettpaket.

Jag personligen tror att 200:-avg sen 100:- är bra som det är.
Visst kan man höja avg.med risk att det blir färre medlemar isället senare typ år-08.Jag tycker Webbarna gör ett bra jobb och vill dom höja så märker vi det.Börjar dalgången på HBK så är risken att den fortsätter.sen har vi Typ 5-10 innlägg per dag då är det roliga slut med denna klubb.Så tänk före istället för efter.Glöm inte att det är vi alla som gör HBK intresant.PS.Jag har råd och struntar i en höjning, men inte alla har samma uppfattning och det kan vara just dom som höjer denna klubb .
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Även vi är nya medlemmar

:yes: :yes: Jag vet inte vart smärtgränsen går vad gäller avgiffter , dock tycker jag att styrelsen och webbarna är värda en slant för sitt enorma jobb som dom lägger ner. Har för mig att det redan har kommit upp önskemål om att det ska jagas rabbater mm, min fråga är då. VEM SKA SKÖTA DETTA ?. Det borde vi alla hjälpa till att göra genom våra kontakter, jag ska tex kolla med Preem och Statoil som vi har företagskort hos om möjligheterna att få rabbat hos dom, frågan blir sedan vem som ska se till att det kommer ut till alla medlemmar och lägger upp en lista på de företag som ger rabbat så att listan kan ses av medlemmarna.
:yes: :yes: :yes: :yes:
 

staffanulla

HBK Medlem
Inlägg
264
Kommun
Hammarö
HBK-Nr
6734
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

Här är vi nya medlemmar från hammarö, desutom går vi i väntans tider Staffan 66 o Ulla 63, vi ser fram emot tilldragelsen som ska ske i slutet av mars för då åker vi till bengt i örkelljunga och hämtar carthagon.
Väl mött på vägarna i sommar önskar Staffan o Ulla:spinny:
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.429
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

:music-icon::music-icon::music-icon:Välkommen till Husbilsklubben.se :music-icon::music-icon::music-icon:
:music-icon::yes::music-icon::yes::music-icon::yes::music-icon:
 

Christina & Åke

HBK Medlem
Inlägg
338
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

:music-icon:Välkomna Bjurholm- Västerbotten:music-icon: Vi vet att här på husbilsklubben kommer ni att trivas:music-icon:Här får man hjälp och tips med allt:music-icon:och lycka till med ert nya husbilsliv

F.d Lycksele och Luleåbo :yes::wub:
 
Senast ändrad:

noynoy

HBK Medlem
Inlägg
475
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024
Sv: Även vi är nya medlemmar

Grattis..
Vi blev oxå medlemmar idag. Med husbil blev vi för en månad sen. Ser fram emot detta medlemskap.
MVH noynoy
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Även vi är nya medlemmar

Välkomna alla nya medlemmar till denna guldgruva för husbilsturister.
V-backen :wink:
 
F

F.d. 8126

Guest
Sv: Även vi är nya medlemmar

Hej från en "klubbintresserad" som det heter. Om bilden visar er husbil - känns det inte som att ni går vilse efter att ha bott i camper ett antal år!? Den har ju sina fördelar - men kanske inte stora ytor.
Själva förbereder vi oss nu för vår andra vinter i husbil - efter över 30 år i husvagn. Vi har rest 2 somrar med bilen och det har utfallit till belåtenhet.
Önskar er många trevliga resor med er nya fina bil.
Marianne
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
952
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Även vi är nya medlemmar

Välkomna! Vi har varit med drygt 1.5 år nu och tackar alla för superbra tips!
mvh Birgittha och Mats i Euramobilen(fd.Mac Louisen)
icon7.gif
 

Anita&Börje

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1110
Medlemskap
2026
Sv: Även vi är nya medlemmar

Solifer 09 Marianne
Är det oss du undrar över, om det känns som " vi inte går vilse" efter att ha kört med Pickup + camper några år?
När vi gjorde inlägget 071107 hade vi köpt en mindre husbil.

Husbilen på bilden är vår nya Dethleffs 2011, så jag kan till viss del förstå din undran.

Anita
 
Toppen