• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ärtsoppa

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Ärtsoppa

VI var där och tittade på vår nya husbil,hade tänkt och stå vid dörren och tagit betalt för att folk få se den.
Nu väntar vi bara til 3/4 när vi hämtar ut den.

Berra
 

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Ärtsoppa

Jasså vilken bil är det då jag är kvar till i morgon kanske kan slå ett getöga på den utan att betala hi.
 
L

Lelle_22

Guest
Sv: Ärtsoppa

Hej!

Grattis till en ny husbil!

Förstod jag dig rätt när du skrev att du köpt en bil som du skall få hämta den 3 april och att den står kvar för visning?

Har du i så fall något särskilt avtal med handlaren om avdrag på köpeskillingen för detta.

Normalt inom fritidsbåtsindustrin är att om handlaren vill ha kvar en köpt båt för visning gör han avdrag på köpeskillingen.

Lelle_22
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Ärtsoppa

Modelen är C-line chic ALKO 40 hevavy.Vi är nöjda med priset
för om vi ville ha en ny fick vi vänta till i slutet av juni och det var inte omtyckt av frugan då fyller jämt i maj.Bengts blev nöjda och vi blev nöjda så allt frid och fröjd.

Berra
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Ärtsoppa

Hej å grattis till nya bilen vad hände med den gamle tror ni hade en likadan som vi har nu ?!
 

Hannibal

HBK Medlem
Inlägg
293
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030
Sv: Ärtsoppa

Hej.
Jo vi var där i 6 tim.
Så det blir byte nu i vår.
Hämtar en 4.2-t lämnar 3.5-t
Stephan
 
Toppen