• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Nu är det ju så att vissa utav oss väljer att alltid försöka hitta fel o brister i det mesta i livet, o inte minst i detta forum....medans det stora flertalet ser det possetiva i att ingå i en förening med ursprungliga tanke o andemening att vara en gemytlig o vänlig kompisförening. Dela kunskaper, att få fråga o svara utan att bli bemött med tykna komenterarer. (tyken ) på västgötska = otrevlig, spydig.

Har följt många trådar på sistone men känner personligen att det mer o mer urartar, den bristante respepkt för var o ens åsikter o tyckande är väldigt beklämmande o tröstlöst.

Därav...om någon nu skulle fundera på varför jag inte på en en lång tid varit lika aktiv på forumumet som tidigare, kan dra en slutsats om varför.

Mvh
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Jag är jättenöjd med HBK.:)

Men för tillfället skrivs en hel hög med trådar som jag inte ens orkar med att läsa. Fast dom är säkert intressanta för andra.:rolleyes:
 
F

F.d. 53003

Guest
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Vi er svært tilfreds med HBK, og sender en stor takk til de som startet dette unike forum.Har just nå betalt kont. for 2012, og ser frem til å få treffe hyggelige og kunnskapsrike HBK-ere til sommeren igjen. Ha en fin høst!
Med helsing Berit & Ola
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Då får jag tacka för att du ändå läst mitt inlägg/trådskapande. :)

Här reflekterar många trevliga personligheter sin åsikt, en som jag tycker; ser ljust på livet!
Mvh. Magnus

Jag är jättenöjd med HBK.:)

Men för tillfället skrivs en hel hög med trådar som jag inte ens orkar med att läsa. Fast dom är säkert intressanta för andra.:rolleyes:
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Jag ger fullständigt F*n i det negativa och plockar bara ut det i mina ögon det positiva som inresserar mig. Skulle inte ge mig på att bygga en husbil om jag inte hade detta forumet med alla tekniska lösningar. Som vatten, avlopp, tömmning, bälten, lagar, batteri, säkerhet, internet, vägval, resmål, sevärdigheter, reseberättelser, ställplatser, Campingar, mm. Dessutom allt som jag har lärt mig om olika husbilars inredningar, elsystem, motorer, vikter, standardfel, däckval, vinterboning, A/C och värme, vård, hur man servar pannan, kylskåp, Webasto mm. plus tusenals tips om hur man kan göra.
Sedan om det är något problem i klubben så löser nog styrelsen det som vilket företag som helst så att alla parter blir nöjda.
 
F

F.d. 52950

Guest
Sv: Är Vi inom HBK så jdra missnöjda?

Takk for HBK som leses nesten daglig. For alle gode tips og for hjelpen som kommer umiddelbart om den trengs.:D
For 100 kr årlig får man et unikt oppslagsverk om husbiler, reparasjoner og ikke minst de leseverdige ombygninger som Bror og Juan er eksempler på.

Jeg har aldri angret på medlemsskapet i HBK.
 
Toppen