• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är vi fler än husvagnarna på vägarna?

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Är vi fler än husvagnarna på vägarna?

Är på väg mellan Jönköping-Oskarshamn. Idag är det övervägande husvagnsekipage på vägen. Inte många husbilar alls.
 
F

F.d. 2621

Guest
Sv: Är vi fler än husvagnarna på vägarna?

IngBos inlägg nr 11 var verkligen mycket väl skrivet och balanserat - tack för det!

Jag instämmer till fullo med de väl avvägda kommentarerna utan att låta dig provoceras av diverse andra, tykna vinklingar. Även Relax gjorde ju, som vanligt, en hel del kloka reflexioner. Så skönt det är att läsa balanserade synpunkter, förankrade i verkligheten och där man avstår från att utse någon kategori som motståndare!

Mångfalden inom det rörliga friluftslivet är värt att slå vakt om!
 

Jorma

HBK Medlem
Inlägg
200
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2024
Sv: Är vi fler än husvagnarna på vägarna?

Vi sitter i husbilen i Kiruna , efter att kört från Göteborg.
Jag tycker att vi mött fler husbilar upp till Östersund, men ju mer vi närmar oss Lappland möts vi av fler husvagnar på vägarna, kanske detta beror på att här behövs inte ställplatser ,då det finns gott om platser för alla.
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Är vi fler än husvagnarna på vägarna?

Tack alla.
Jorma , när rullar ni neråt?
Jag är förmodligen ute från onsdag.
Kör E45 å gör reportage.
 
Toppen