• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Är satellit-TV via stor parabolantenn på taket förlegat?

StarLink. Bästa jag köpt till husbilen efter solpanelerna+LiFePO4.
Funkar till både Internet och streamad TV, ingen ökad kostnad nere i Europa.
Hej Kenjon
1. Kör du på ROAM *unlimited* då ? 817kr/mån
2. Vi kommer stanna i Europa mestadels, så kommer ej kunna åka hem till SWE. Hur funkar det då ?

Br Joh

Jag har inte aktiverat den i år än, så det kan ha ändrats sedan förra året. Jag tror det kostade 600-700 kr då.
Kör du ROAM ska du inte behöva åka tillbaka till Sverige.

Jag har inte aktiverat den i år än, så det kan ha ändrats sedan förra året. Jag tror det kostade 600-700 kr då.
Kör du ROAM ska du inte behöva åka tillbaka till Sverige.
Hej Kenjon

Det vore kalas, för jag fastna på denna text på Starlinks hemsida under ROAM:

• Om du använder Starlink Roam i ett land som skiljer sig från din leveransadress i över två månader kan Starlink kräva att du återvänder till ditt kontos hemland (med din Starlink aktiv i minst 24 timmar). Kunder som använder Starlink på en plats som inte är ett auktoriserat område (markerat ”Tillgängligt” eller ”Väntelista” på Starlink-kartan) kan bli föremål för omedelbar avstängning av tjänster. Se tjänsteavtalet för mer information.
Men om det inte är så verkligheten så,

Tillbaka
Toppen