F
F.d. 30296
Guest
Hej på er!
Det är första gången vi någonsin kommer oss ut med en husbil vilket ska bli jätte spännande
Vi har haft husvagn sen sen -90 talet, men insåg nu när jag är rullstolsburen, jag har kronisk, svår astma som gör att jag näst intill inte tål några dofter och nu är jag ny opererad och måste ha sodnmat, men det ska inte inte få hindra vår husbilsliv... Därför undrar jag ifall det är någon här som har någon erfarenhet av använda en liten pall med ljul på som gör att jag själv kan röra mig i husbilen och komma dit jag vill. Det är för många jobbiga moment för mig att förflyttas emellan bil och till husvagn, och vise versa man är ju redan i husbilen om man tex behöver på toa och eftersom min man älskade man dessutom har satt en vridstol man enkelt vrider till bildelen förflyttar sig till en smiddig pall med ljul så kan vi åter igen kampa... Och lösningen med förvaring av rullstolen är klar den ska vara längst bak rullstolen där cyklar egentligen ska vara
Har länge velat ha en husbil och nu slog vi till. Så nu är det till husbils medmänniskor vi vänder oss för att få ens om det är på rätt ställe jag är SÅ VET NI AV NÅGON SMIDIG LITEN PALL PÅ hjul SOM ÄR LÄTT ATT DRAS SIG FRAM PÅ TAR VI TACKSAMT EMOT ALLA TIPS VI BARA KAN OCH SÅ sen FÅR VI PRÖVA OSS FRAM TILL VAD SOM KÄNNS BÄST I SLUTENDAN
Mvh Anneli & Jonas från Norrbotten
Det är första gången vi någonsin kommer oss ut med en husbil vilket ska bli jätte spännande
Har länge velat ha en husbil och nu slog vi till. Så nu är det till husbils medmänniskor vi vänder oss för att få ens om det är på rätt ställe jag är SÅ VET NI AV NÅGON SMIDIG LITEN PALL PÅ hjul SOM ÄR LÄTT ATT DRAS SIG FRAM PÅ TAR VI TACKSAMT EMOT ALLA TIPS VI BARA KAN OCH SÅ sen FÅR VI PRÖVA OSS FRAM TILL VAD SOM KÄNNS BÄST I SLUTENDAN
Senast redigerad av en moderator: