• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är det oartigt?

F

F.d. 1866

Guest
Hej på er igen.

Jag måste ställa en fråga. Jag bor precis i början på "en gata" och har fått upp ögonen för fördelarna att vända på bilen inför sommaren. Min dörr ut och markis kommer då att vändas bort från huvudvägen.
Skulle ni uppfatta det som en signal - lämna mig i fred? Jag vill ju bara ha solsida och slippa ha kvällssolen rakt i framrutan...

Tänk högt. :rolleyes:

/Cotte
 

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Är det oartigt?

Jag tycker inte det är oartigt:yes: Jag uppfattar inte så subtila signaler, OM jag skulle se det så tror jag att det finns skäl, t ex att solen skiner in för mycket eller att hunden inte ska kunna stå o "glo" ut:wub:
 
F

F.d. 1866

Guest
Sv: Är det oartigt?

Framrutan har gardiner redan och är fördragna.
Hoppas på fler svar och tankar här.

Önskar alla en trevlig helg!
/Cotte
 

Monaco

HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025
Sv: Är det oartigt?

är det inte det som är grejen, du bestämmer själv... inte fabian behöver man väl vara översocial bara för att man bor i en husbil??? verkar ju dessutom helt rätt att ha slidoutsen från vägen och inte emot...
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Är det oartigt?

Var å en Gör som man vill ,bara man håller inom reglerna på platsen, Jag ställer mig ofta åt "fel" håll på sommaren för att slippa solgasset ,Skuggan är bäst ,Hälsningar Lasse
 
Toppen