• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är det många som ska ut och åka till helgen??

Lena & Jan

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2024
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

Hej 73'de Ron & Eva! Njuut av Tattoo uppvisningen i morgon, speciellt andra delen tyckte vi var fantastiskt bra !!!
Läs gärna i "Personliga betraktelser" där jag skriver som " oboen-Rullande teamet" vilka upplevelser husbilen tar oss till.

I helgen blir det privat fest i Åhus, gött o ha husbilen att sova ut i då.

/Lena & Jan-Erik
:yes: :D
 
Senast ändrad:
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

Om allt går som planerat blir det Kräftkalas nere i sommarstugan, dock åker inte jag så långt för att komma dit men en annan medlem på Forumet camperar i trädgården med sin husbil!
Var på Monopolet tidigare idag och köpte en Malt Whiskey som verkar lagom rökig samt lite Op till klorna!
Imorgon börjar förberedelserna i köket, Jansson o.dyl!
Väl mött Nittioettan!!!!:D
 
F

F.d. 25031

Guest
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

nästa helg verkar det vara en kul matfestival i skellefteå som är omtyckt av många så vi kommer nog att åka dit för att uppleva detta.....denna kulinariska händelse......
 
F

F.d. 4424

Guest
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

Anders B Välkommen till Örebro! Om du är den sportiga typen föreslår jag att du åker från Örebro Rv 50 norrut till rastplats Skärmarboda, där finns tre vandringsleder som är både roliga och krävande. Turistbyrån vid Skärmarboda vet mera. Är du (ni) mer lagd åt att bara titta så finns Åkerby Skuloturpark strax norr om Nora. Nora är en av sveriges levande trästäder. Dali Lamas stupa finns strax norr om Fellingsbro. Ni kan även åka till Kvarntorpshögen och se "Konst på hög". Åker ni sedan mot Norrköping åk över Pålsboda och titta på VW-museet. Ni planerade att vara i Linköping på måndag då är det kanske lämpligt att ligga över vid Begs Slussar efter Göta Kanal(liten avgift) eller i Borensberg, vi brukar stå vid båtklubben ligger före Göta Kanal när ni kommer från Pålsboda. I Örebro finns dessutom Wadköping, en stad uppbyggd av gamla ditflyttade hus, Örebro slott med spökvandringar. Funderar ni på att ligga över i Örebro så finns det flera bra ställen beroende av vad man vill ha ut av sin vistelse här. Du får gärna ringa så skall jag berätta var.

Bästa hälsn Kalle W 320
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

Skall ej ut denna helg,men nästa helg bär det av till Rygge i Norge.Skall dit där det är en stor flyguppvisning.Skall bli skönt med en tur, för helgen efter blir väl inte så lugn. (skämt å sidå det blir nog lika lugnt då.)
 
F

F.d. 53133

Guest
Sv: Är det många som ska ut och åka till helgen??

Om allt går som planerat blir det Kräftkalas nere i sommarstugan, dock åker inte jag så långt för att komma dit men en annan medlem på Forumet camperar i trädgården med sin husbil!
Var på Monopolet tidigare idag och köpte en Malt Whiskey som verkar lagom rökig samt lite Op till klorna!
Imorgon börjar förberedelserna i köket, Jansson o.dyl!
Väl mött Nittioettan!!!!:D

Tack!
Det blir en seg fredagförmiddag!:mad: 12.00 drar jag hem och skiftar bil och lastar in den sköna!:p På med GPS:en....:music-icon::music-icon::music-icon:
 
Toppen