Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lägg ner, lägg ner, jag orkar inte mera ikväll!
Jappe
Jappe, jag stöttar dig ofta men motorcyklarna får du allt ge f-n i, där går gränsen. Där handlar det verkligen om frihet på liv och död men de som dör av gör det utan att ta andra med sig - de som överlever blir sedan bra fordonsförare = överlevare.Motorcyklisterna, inte alla men många av dom tillhör också en grupp trafikanter som anser att dom står över lagen! Inte bara när det gäller hastighet utan också när det gäller bullernivå!
Jappe
Nä, jag skojar bara! Det är tillräcklig fart i "Är alla långtradarchaufförer brottslingar"! De verbala smockorna dallrar i cyberrymden!
Jappe
Vi får nog hämta andan lite nu och öppnar en kall.
Det brakar säkert igång med något annat snart
Typ, "Kan kvinnor verkligen köra husbil?"
eller "Skall man låta hunden få lyfta benet mot grannens däck??"
eller varför inte: Varför dricker alla h-b:s öl"
Väl mött i nästa dust.
/Ljungberg
På samma sätt som det finns en lag om hastighet fins det väl en lag om max buller (db).
På Falkenbergs motorbana blir man svartflaggad om mc:n låter förmycket, men på allmän väg får det yla och puttra hur som helst.
Mvh, Peter.
Typ, "Kan kvinnor verkligen köra husbil?"
/Ljungberg
Ja, finns det någon lag om högsta bullernivå för motorcyklar mätt i decibel eller får det "yla och puttra hur som helst". Någon som vet?
Jappe