F
F.d. 58547
Guest
Sv: Äntligen på väg att skaffa en padda.
Tack alla ingen återvändå det blev en Samsung/sus
Tack alla ingen återvändå det blev en Samsung/sus

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kul att någon går emot den massiva Apple-reklamen här på forumet!![]()
Kan man använda Igo,Poiviewer och Promobil på en Androidpadda?
Igo: Nej, men kan bruge GpsMap Pro
Poiviewer: Nej, men kan bruge Copilot live premium, med alle dom egna poifiler du har, eller Quickstop
Promobil: Ja med Navigon eller lägg dom ind i Copilot live premium
Det var du själv som tipsade om POIViewer och det är vi tacksamma för, det är den bästa appen i denna kategorin.
Men inte att skriva på, behandla bilder, ha i bilen (för stor), bära med sig (för hal). Men bra här vid soffan på kvällen. IPhone däremot är det bästa som finns pga storleken och fungerandet & apparna.
På tal om GPS.
Har iPad - den utan 3G - GPS eller inte?
Inte enl specen jag hittade, men en del påstår att den har det.
Vad gäller??
Jag har iPad 1 utan 3G, den har GPS! Däremot kräver mång GPS funktioner att det finns en datauppkoppling, men det löser jag genom att dela ut mitt internet från min Iphone! Eller om man har ett mobilt bredband i t ex husbilen.
/Ronny
Knarrevik, hur kan man triangulera utan 3G?
Kan det vara så att telefonen trots allt har 3G, men utan kort?
Denna skärm var inte så smidig, hujenamej.
Skall man titta på sista inlägget här på sidan ja då är det lätt att man pekar lite fel ja då kommer man in på vem som skrivit sista inägget i stälet.
Likadant med expressen där kan jag komma in på vilken sida som helst.
Inte lätt i början men övning ger ju färdighet sägs det ju.
Oj det var mycket för en novis, jag överlåter det till Gustav IT chefen när han kommer hem.Jag gissar att du har Android version 3.1 på den. Installera "Samsung Kies" på din vanliga dator och anslut galaxyn till den. Då bör du se att det finns en uppdatering till 3.2 tillgänglig. Med den så är fokusproblemet för länkar borta (kvar är då bara problemet med att man själv har för stora fingrar).
//Stefan