• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Äntligen medlem

• Startad av Startad av gigge
  • Startdatum Startdatum
G

gigge

Guest
Efter lång inkörningstid har jag äntligen blivit medlem i denna trevliga klubb :-)

Har en fråga till er på forumet :-)

Kan någon rekomendera vart man kan få utvändig recond.(tvätt/vaxning/ev.lackförsegling) på husbilen i Göteborgs-området ?

ev. Kostnad/pris ?

Sv: Äntligen medlem

Hej och hjärtligt välkommen som medlem i klubben med förhoppning att ni skall finna mycket intressant på de olika forummen. Naturligtvis ska ni också pröva någon av de trevliga träffarna som organiseras av någon medlem.

Hej
Ligger en bilrecond firma mellan Kållered och Lindome,nån km efter Husvagnssvensson i Kållerd på vänster sida.Dom har lokaler som är till räckligt stora för att hussera en bobil.Dom flesta har inte tillräckligt höga lokaler.Vanlig bilrecopnd så är "Grimbo bilvård"billiga å bra,ligger på Hildedalsgatan200

:cool: Hallå Gigge, hoppas att du nu äntligen har kommit i mål.

Är det något som vi kan bistå dig med, så fråga gärna så svarar vi efter bästa förmåga.

Det är vår förhoppning att du kan trivas i bland oss.

Som sagt du är VÄLKOMMEN I KLUBBEN.

Välkommen in i en härlig gemenskap med enorm kunskapsbank i duktiga medlemmar
Gunilla

Tillbaka
Toppen