• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Äldre husbil före 1990

F

F.d. 24325

Guest
Man har ikke andet en været forbandet på mig i 2Md. og 3 uger Blevet jaget væk på Godtland fra en plas Talte med et medlem No. 2250 han forstod ikke den opførelse og så en by Nor på blev jeg også jaget væg med en noget så hisig mand han ville vist have krig det skal han få nej jeg må holle på at der er kun Tyske og Hollænder der må være i Sverig jeg forstår ikke vorfor svensker kommer til Danmark når i:mad: ikke kan lide Dansker--Tysker er nu bare mer flinke ...
 
F

F.d. 24325

Guest
Jeg var i sverig i 2 Md. og 3 uger og oplev kun forbandelser først ved færgen til Gotland og på gotland blev jeg fotografert konstant på hele øen og blev jaget væk fra en plas vor der stod 2 Svenske biler talte med et medlem No.2250 han fodstod ikke den opførsel En by norpå blev jeg også jaget væk af en meget hisig mand som nok ville have KRIG det skal nan få -Nej det har været en udbehalig sommer i sverig er der kund plas til Tyske og Hollænder jeg forstår ikke vorfor i kommer til Danmark når i ikke kan lide:mad: os Jeg må nu sige at Tysker er mer venlig Folk..
 
F

F.d. 9344

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Kurt rejser igen
Hvad skriver du?
Sure, vi ved, det kan være problematisk i nogle steder på Gotland efter hvad jeg har læst, men hvad du beskriver virker meget underligt:rolleyes:
Selvfølgelig, lige så danskerne velkommen til Sverige og andre turister.
Kunne du tilfældigvis blot, at du bare er dansk:rolleyes:
De håber jeg virkelig ikke.


Ærgerligt du oplevet vores smukke land så negativ, men der er danskere som ikke liker svenskere og det viser de så tydeligt:D
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24325

Guest
At der er Dansker der ikke kan lige Svensker henger ikke sammen her men i ber sandlig også selv om at man ikke kan lige svenske det kunne du heller ikke med de oplevelser jeg konstant har motaget nej jeg tikker ikke om Penge og jeg er heller ikke sammen med en anden mand -kos i røven vor har i været stykke -- jeg vil fame ikke være medlem længer
 

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Inlägg
277
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022
Sv: Äldre husbil före 1990

För att återgå till trådens ämne. Jag har en Pilote -90, men den är byggd 89 så den platsar väl i den tråden. Den fungerar väldigt bra bortsett från ett par brister. Har väl med bilens ålder att göra.
 
F

F.d. 24477

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Vi är ägare till Citroen C 25 2,5 TD Burstner 645 -89.
 
F

F.d. 9344

Guest
Sv: Re: Äldre husbil före 1990

At der er Dansker der ikke kan lige Svensker henger ikke sammen her men i ber sandlig også selv om at man ikke kan lige svenske det kunne du heller ikke med de oplevelser jeg konstant har motaget nej jeg tikker ikke om Penge og jeg er heller ikke sammen med en anden mand -kos i røven vor har i været stykke -- jeg vil fame ikke være medlem længer

OK, det er fri at være medlem af en forening. Når jeg læser din tekst, kan jeg forstå, hvorfor du blevet mishandlet pa nogle steder.

Svensk ordsprog: Som du optreder, vil du blive behandlet::)
Hade got Kurt reise igen och allt luýkke i fremtiden:)
 
F

F.d. 24325

Guest
vask jeres hænder og tag kretik - send ikke lort tilbage jeg render sku ikke ind i jeres biler og glor efter vad det har i gjort sat polisen på mig uden grund han ville kun sige forlot :(
 
F

F.d. 24325

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Det har jo også noget med ældre husbiler kom til Sverig med sådan en og bliv sekinert konstan så du forlader landet i en hast ..
 

Aries57

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
13493
Medlemskap
2022
Sv: Äldre husbil före 1990

Nu är Mercan utbytt mot en Citroen C25 Burstner T61 -90.
Hoppas på många trevliga stunder även i den.
 
F

F.d. 53166

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Hej vi har en Winnebago Sundancer från 1989//sture
 
F

F.d. 6334

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Äger en Pilot r380 Peugeot J5 -89
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Äldre husbil före 1990

Hej
Det är nog rätt många av oss som har "äldre" bilar. Själv har jag en Kontiki där bilen är från -91 & bodelen från -93 i mkt bra skick & fungerar väldigt bra.

Bennie
 
P

Pellepol71

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Har en Eura mobil 660 med J5 td från1990

/Pelle
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2064

Guest
Sv: Äldre husbil före 1990

Jag har en Dethleffs Globetrotter från 1990, den funkar aldeles utmärkt. :mh4:
 
Toppen