• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

§ gällande idioter bakom ratten §

F

F.d. 2702

Guest
Nu sitter jag här o spiller tid på att vara bitter...

Jag bor i Syd Frankrike och det finns ca 3mil strand här i närheten.
Denna strand är mycket populär bland husbilsfolk då man kan fricampa som man vill. Vägen till denna strand är ca 2mil av mycket smal väg, som troligen ingick i ett expriment när man prövade nymodigheter som asfalt, sedan dess har man inte gjort mer åt vägen.

Varje gång jag kör denna väg så blir jag lika sur o irriterad på Dessa ***CENSUR*** HUSBILAR. Kan inte husbilsägare köra bil? Jag har en Cheva van och jag vet var jag har mina hörn o kanter. När jag möter bilar så håller jag mig på min kant och det är inga problem. men när husbilarna kommer så kör de mitt i vägen som om de äger den.

Varenda dag samma sak, det verkar inte som om husbilsförarna vet var de har hjulen eller sidorna. och man får alltid köra av vägen för att de skall passera i 70Km/H på en väg som man inte ens vill cykla på i 10Km/h.

Jag måste ju villigt medge att by invånare och undertecknad är heligt trötta på att det är husbiilar överallt som inte kan köra.. det e en massa skador även inne i port Saint Louis där by gatan e mycket smal. Och där husbilarna kör mitt i vägen trots att två lastbilar precis mötts före dem.

Anledningen till att jag blev riktigt irriterad var att i går när jag varit på stranden så såg jag en husbil som tvingade en annan bilist av vägen så illa att han gled ner i vattnet som går på sidorna om vägen.. han var inte glad över att dränka sin bil direkt..

Nu påstår jag ju inte att ni som läser detta är dåliga förare och jag vet att många därute är duktiga.. Dock så ser man idioterna överallt. o de borde verkligen lära sig köra bil innan de skaffar husbil.

Jaja.. nu ska jag till stranden...

Ha det gött...

MvH

Fredrik

20080801337.jpg
 
Toppen