Nyttig erfarenhet!

Tråd startad i 'Tänkvärda tankar från husbilen' av HenCar, 4 Januari 2020.

1. HenCar

HenCar HBK Medlem

Kommun:
    Mark
    Hemsida:
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    27942
    Sitter nu i husbilen på en grusparkering i skogen vid ett natureservat i Halland. Mörkt, blåsigt och ingen el. Är uppenbarligen inte helt bekväm med detta men en natt ska man väl uthärda. Nyttigt att utmana sig själv. Nästa gång blir det campingplats med grannar på lagom avstånd och el och lite jäkla belysning. Nu ska jag låsa om mig och kolla på tv! Tur man har husbilsklubben som tröst.

Tommy Glader, Chippen, Weckman och 13 andra gillar detta.
  2. STACT

STACT HBK Webb Admin medlem

Kommun:
    Mark
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    1168
    Lycka till. Du är ju nästan hemma trots allt! Låter som en bra första test. ;)

Men det är trist i mörkret, men det regnar inte i alla fall.

Vi har inga problem med att stå avskilt, men ställer undan bilen över vintern.
    Mest pga mörker och regn...

Cre8iv, Stefan51, Los Suecos och 2 andra gillar detta.
  3. muskatten

muskatten HBK Medlem

Kommun:
    Malmö
    Medlemskap:
    2023
    HBK-Nr:
    6390
    Bara fortsätt såhär..... För så har jag levt i sept. I 10 år.... Idag skulle jag känna mig otrygg om jag övernattar på en plats där det finns en massa okända i mörkret......jag kan bara hoppas att "han där uppe" håller sin hand över mig.... Eller vad fanken man nu säger :eek:

4. Gösta Evén

Gösta Evén HBK Medlem

Kommun:
    Täby
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    26664
    Man vänjer sig vid att stå ensam.

Cre8iv gillar detta.
  5. Cre8iv

Cre8iv HBK Medlem

Kommun:
    Uddevalla
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    27660
    Jag står ofta på den typen av natt-P och har inte så ont av det. Tycker det är ganska mysigt, men lite svårt att hitta likasinnade på denna typ av platser! :) Det är det för övrigt på en betald ställplats också!!! Tycker vitsen med husbil är just friheten att kunna fricampa!!!! :msn_thumbup:

Esbjörn, Kege, MaJe och 9 andra gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.