• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ISO-kontakt Fiat-18 (Adria Matrix Supreme)

MonKen

HBK Medlem
Inlägg
243
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
25855
Medlemskap
2024
Kan någon tala om vad dessa två kontakter är till för? Sitter tillsammans vid ISO-kontakten från bilen. Vidare om någon vet ifall det finns fördraget kablage för "bakre" högtalare på detta fordon. På bilens ISO-kontakt sitter det kablage för vänster +- och höger +- bakre högtalare. ISO.jpeg
 

Bilagor

  • ISO.jpeg
    ISO.jpeg
    513,5 KB · Visningar: 8
W

Weckman

Guest
Den blåa är Fakra antenn Antennadapter Fakra

Den gråa verkar vara ett extra uttag för högtalare bak, men ser inte exakt kabelarea samt färger så kan inte säga exakt.. Men ser ut att vara relativt grova kablar för att vara till högtalare
 
W

Weckman

Guest
Innebär det att det finns en inbyggd antenn i framrutan, eller?
På min sitter den i högra dörrstolpen, inbyggd bakom panelen.. Ska sitta där iaf och antennen sitter i vänstra dörrstolpen på halvintregrerade å helintregrerade är det så på dom nyare... Har dragit ett antal Daschcam och monterat backkamerabackspeglar och svurit åt placeringen av antennen..
 
Toppen