• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasolpris

• Startad av Startad av F.d. 29787
  • Startdatum Startdatum
Sv: Gasolpris

Enligt DagensIndustri har råoljepriset stigit med 34% senaste halvåret, så höjningen får väl betraktas som rimlig.:cool:

Ja dessa gasolpriser. Fortfarande 565 kr på Statoil i Umeå. Kanske dom missat den 34%-iga höjningen. Häggen i Umeå

Åker Ni til Tyskland på tur,är det billigt vid Citti butiken i Flensburg.Där fyllde vi i går,17.April,ock priset va cirka 12,50 sv.kr pr.kg.Dom fyller alla typer flasker.

Färber Gas,Westeralle`143,Flensburg.

Ottar

Bytte en P11 förra veckan hos Kem & Gas i Jönköping för 330 kr, inte billigt men ändå ett ganska ok pris.

AGA:s depå ligger inte långt därifrån ville ha senast jag kollade 595 kr för byte, det var i slutet på förra året.

//Tommy

Josefssons Husvagnar i Landvetter, fortfarande 290:-/P11
Även Rusta i Borås för de som hänvisar till AGA's prisgaranti inom 50Km.

Ungefär de samma hos Gasolmästaren i V.Frölunda/Gbg.
Min Personliga Åsikt är dock: Allt över dryga 300riksdaler är ocker!

Ogillar Verkligen dessa runt på Öland, där jag hänvisar till att priset typ 450Kr är väl högt, se dem små le å säga, åk någon annanstans då...
Snudd på så att "smo..." hänger i luften! ;) Numer, ser Alltid till att ha gasol med oss så det räcker, speciellt på Öland! :)

Men, men... som det mesta här i livet, tillgång & efterfrågan styr priset! :rolleyes:

Tja, det måste väl betyda att efterfrågan på gasol runt Åhus är rekordlåg. Fast jag klagar inte........

I lördags fyllde jag två stycken PC10 med lite spill i, priset blev 500:- på Malmö LPG AB, och jag fick inte bära flaskorna själv, de skulle ägaren bära, service sade han, jag håller med! :spinny: :yes: :spinny:

Hej Stollen!
Varför inte åka till Åhus & tanka 2 flaskor gasol, Ät en god middag på Åhusgolf, kolla fåglarna vid Pulken i Vattenriket "Skånes Hornborgarsjö + allt annat på den sydöstra sidan!
Till ungefär samma pris som gasolen på Öland, det är klart trängseln är mindre i SÖ.!!
Märk väl jag har ingen kommersiell vinning, jag vill bara inte bli blåst fler gånger i Järpen på Ok stationen 480 kr byte av P11 för ca. 2 år sedan!!!!
Som ren upplysning Tankade P11 i Gol i Norge i fjol för 190 Nkr, ja inte billigt men där är långt till 290 Skr, visserligen hittade nu Normännen Gas för Ca:130 miljarder Nkr utan för Bergen!!!!!

Mvh.

Hej

har varit i Åhus idag och köpt gasol. För en p11 kostade det 175:- :spinny:

Hälsningar Brittan

Gasol i Mörrum, Karlshamn!!
Toppenservice, påfyllning tom flaska 245 kr. Fyllning ej tom flaska 29 kr/kg.
Adress:Giselbergsvägen 166 375 90 Mörrum tel 0729-410677
Philip Berg 0733-622469
Försäljningen är på Mark & Byggs tomt som du ser från E 22 syd Karlshamn
Nn.

Låter som ett rimligt alternativ till Åhus om man kommer österifrån eller ska österut från Bromölla sett!
:yes:

Tillbaka
Toppen