Stefan Haraldson
HBK Intresserad
- Kommun
- Västervik
Hej! I månadsskiftet september/oktober, tänker vi åka i lagom takt, till Barcelona. Är det någon som har förslag på trevlig rutt?
Stefan o Margareta
Stefan o Margareta
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kör atlantkusten , börja i Geithoorn 10 mil från Amsterdam och sen Amsterdam,och följ sen kusten ner mot Biarittz och San Sebastián, sen upp mot BarcelonaHej! I månadsskiftet september/oktober, tänker vi åka i lagom takt, till Barcelona. Är det någon som har förslag på trevlig rutt?
Stefan o Margareta
Tack! Vet du några trevliga campingplatser på den rutten?Kör atlantkusten , börja i Geithoorn 10 mil från Amsterdam och sen Amsterdam,och följ sen kusten ner mot Biarittz och San Sebastián, sen upp mot Barcelona
Tack för informationen.Hej igen
Lite tydligare var vi Körde/stannade, Googla på dessa
Vi körde fån Amsterdam via Gent,Brygge,Dunkerque,Dieppe, Le Havre, Normandie,Caen,Saint Michelle, La Rochelle, Bordeaux, sen mot Biarritz
och San Sebastian, När vi har stannat i Barcelona med Husbilen brukar vi stå i Sitges, 2 mil söder, enkelt att ta bussen in till Barcelona,
Tack för informationen.Rostock-A9- Nürnberg- Mulhouse-Lyon-Avignon-Montpellier-Pergignan-kustvägen mot Barcelona
Tänk på att många campingar stänger i slutet av September början Oktober, men det finns gott om ställplatserTack för informationen.
Jag drar ner den till 500K. Nu får du redigera och rensa bort lösa trådar! Kul att du svarar snabbt.Bilden är för stor. Skala ner den kan du göra genom att maila den till dig själv och då får du möjlighet att skala ner den.