Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Var lite osäker på om det var tvunget att vara ventilerat utrymme.Fastspänd ståendes och ev skyddskåpa så är det ok.
Det ska vara ventileratVar lite osäker på om det var tvunget att vara ventilerat utrymme.
Inte ok alltså att plocka med en extra flaska till grillen, är det lika olagligt i Tyskland?Det ska vara ventilerat
Jag känner inte till Tyska regler, men hur ska du få flaskan dit?Inte ok alltså att plocka med en extra flaska till grillen, är det lika olagligt i Tyskland?
Campingtillbehör för husvagn, husbil och camping | Campingtillbehör4u.seAng gasolmängd
Finns det någon mätare att koppla in så man vet hur mycket gasol man har kvar?
Leif B
Nej,bara 2 st får man ha i husbilen och det i ventilerat utrymme .Man får inte ha hemma heller hur många som helst .Och i bilen ska dom fraktas stående inte liggande !240 liter motsvarar 12 st P 11r
Så några extra flaskor i garaget är inget problem om man spänner fast de och har ventilation i golvet.
Olika länder har olika typer av flaskor som man enkelt kan byta på en bensinstation.
Hej jag brukar väga mina tuber med personvågen tara vikten är tom tub 16,8 kg har jag för mig men det står på tuben . Jag gör av med 1 kg om dagen när både pannan och kyl/frys är på , det kanske är lite olika.Ang gasolmängd
Finns det någon mätare att koppla in så man vet hur mycket gasol man har kvar?
Leif B
Kan det vara så att säkerhetsventilerna är placerade på ovansidan av de liggande flaskorna?Måste fraktas stående kan inte gälla mina Franska flaskor. Och det finns flaskor som ligger ner.
Visa bilaga 223337
Visa bilaga 223338