Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tror man satte Temp på Off för att Fan ska visa Vent lägen. Kan kolla senare /GB
Då jag har installerat en dieselvärmare i samma utrymme som Truman kan det vara ett sätt att sprida värmen från den via Truman för att nå alla utrymmen. Man kan ju även under sommaren leda in luft via ett späll och extra intag i golvet för att cirkulera någorlunda sval luft.Jag har en c6002eh och jag kan inte göra detta.
Läste manualen och det står inget om detta vad jag kan hitta.
Det finns ju egentligen ingen vits med detta heller då det bara är husbilens inre luft som kommer att cirkulera.
Ingen ny luft utifrån tas ju in med detta system.
Bättre då är ju att öppna luckorna för att få cirkulation eller montera fläkt i en taklucka.
Jag funderar på varför du behöver den funktionen.
![]()
Truma C heater • Operating instructions, FAQs and help!
Operating instructions for Truma C heater: ✓Switch on heater ✓operating without water & ✓cleaning. PLUS: Eliminate faults with the Trumatic C 3402!www.truma.com
mvh Tony
Godmorgon Rulleriet och alla andra!Bekräftat, sätt Temp på Off så finns det Vent 10 steg på fläkten. Som Tony sa så tar det inte luft utifrån, så luckor och även Maxxfan på toaletten får vara med, då blir det bra. /GB
Godmorgon Rulleriet och alla andra!
Jag har denna panel till C6002EH och på denna går det ej att göra detta eller så har jag fattat totalt fel.![]()
Vilken manöverpanel har du?