Sv: VAD åker ni i när...............
Hej på er alla blyersättningsälskare
Jag har precis kommit hem med min alldeles nybyggda Cooper S 64a! Fegade ur och tog den på släp! När jag skulle lasta av så small den inte igång, hoppsan! Troligen har soppa pumpen pajat, konstigt den är ju ny! Fast iofs så har två nya var trasiga redan vid montering. Ja ja det är världsligt!
Har jag några kommentarer tro!
Jomenvisst har jag det!
Börjar med Ulf.B som har lagt in en snutt från YouTube om "Loaded". Det är den bilen som gick baklänges upp i en däckstrave i programet Motorjornalen!
Jag har faktiskt hört den live på Mantorp och dess kolfiberinsug låter bara för gott, så där metalliskt rapande eller som om man drar isär ett par kalsonger
Åka båge på Ringen........aldrig i livet för min skull, har alldeles för lite hår på bröstet för det!!!!!
Sedan har vi en "HÖJDARE" verkligen, som också praktiserar en sak som jag aldrig skulle tordas att prova.
Jag skulle inte uppleva någonting................................................
...........för det gör man inte med hjärtstillestånd
Så ett stort hedersomnämnande till "Juan"
Sedan MR Montreal!
Vi har faktiskt svamlat om att åka ner och testa med våra gammelracers!
Sedan är det som du säger allt i miljön runt som också är en del av det hela.
En Jägarsnitzel och en iskall på kvällen och se alla bilar som åker lite parad förbi på bygatorna
. Livskvalité
Bosse. B, du får börja med att hålla lektion för oss amatörer på ÖSK´s glada tisdagskvällar på Mantorp Park.
Skulle vara skoj att lura ut Gusten med en av hans " vitingar".
PS.
Kan det tänkas att du delar min uppfattning om att en Porsche skall vara vit
Jamen Fuzzy!!!
Man ser ju massor av eftermarknadsstukade 2000 bilar! Borde finnas firmor till det, eller är jag helt ute och cyklar?
Krängningshämmare bak! Njaa, jag är inte säker men om du har kraftiga hämmare (helst ställbara) så har de den egenskapen att du inte får roll när du styr in. Tänk så här! Titta på din handflata när du leker instyrning, simulera att du har kraftigare hämmare fram så vaad händer då? Jo innerhjulet bak rör sig inte så mycket i höjdled för det ser främre ytterhjulet till!
Märkligt kanske! Men sitt och glo på handflatan när du simulerar sväng så kanske du begriper vad jag försöker säga!
Nä nu skall jag ut i garaget en stund och torråka
Må gott.