• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Luleå-fan :twitcy::twitcy::twitcy:

(Ironi)
 
Senast redigerad av en moderator:
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

I morgon är det full omgång igen Hockey Lovers

Mitt Frölunda möter Modo borta. Tror på vinst för oss.:yes:
Hoppas att Hv71 tar Lakers :):music-icon:Så blir det ju ytterligare ett ryck i poäng :mcride:
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Lappön, ö i Luleå skärgård=Lappar=Luleå:yes:
Jag vet vad lappar är. Men vi här nere i hockey samanang kallar er där uppe lappar, Liksom jag ofta hör att vi är fiskare/Sumprunkare hela bunten här nere mm, Sydsverge är halv Danskar mm . FBK skogs muppar,Det är ju det goa med det hela, Denna goa hatkärlek men glimten i ögat:)
Vi kommer att ta SAIK finalen:mcride:
 
Senast redigerad av en moderator:

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Lapp är en historisk och till senare delen av 1900-talet i Sverige och Finland använd benämning för same. Så Luleå hocky är ett samelag! Intressant!:rolleyes:
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Lapp lag :yes:. Så man kan säga att Vf gjorde Lappkross när dom mötte Lule :twitcy:
 
Senast redigerad av en moderator:

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Har du kollat hur många samer som spelar i Luleå hocky, kanske det är bra att kolla upp det innan man uttalar sig så bestämt!!!:D
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Två omgångar kvar innan uppehållet.

Mitt tipps i dag MoDo - VF 1-3

Hoppas HV71 gör sitt jobb i dag mot Lakers :)
På Lördag möter vi FBK . Ett gött derby :mcride:.
 
Senast redigerad av en moderator:
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Såå gött FRÖLUNDA !!!!
Växjö förlorade . Lule fick inte full pott. Så nu är 2 plattsen lite säkrare :yes::mcride:
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Haha saklig diskussion Haha Ge dej nu. Sluta va så barnslig. 99 % skulle fatta att det bara är på skoj.
Du var då en trångsynt en . Jaha det blir nog bra:wub:
Sista gången jag läser eller skriver i din tråd. Men du kan ju va här och skriva själv.bye bye :wub::wub: finns ju inte så många mer här :mcride:
 
Senast redigerad av en moderator:

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Den här tråden öppnade jag för alla hocky-fan och inte för att snacka nedlåtande saker om andra lag, dina roligheter om att kalla andra lag saker tycker jag inte hör hemma här, så någon större förlust att du inte skiver här känner jag inte!:applaus::dog:
 
F

F.d. 55416

Guest
Sv: SHL

Leksand klara för en ny vända i SHL, riktigt starkt jobbat med en så tight budget.
 
Toppen