• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

SAIK.png
1Skellefteå 83 p
FHC.png
2Frölunda 71 p
Ja, det får nog framtiden utvisa men så här ser tabellen fortf ut men just det är väl det roliga med hocky att det går upp och ned, vi som hockyfan vill ju ha spänning eller hur?:applaus::dog:
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Vad tyst det är, finns det inga hockyfans in husbilvärlden? Nyss hemkommen efter en fantastisk match mot Luleå, en av dom bästa matcher under denna säsong vill jag lova, och så klart vädligt stolt över SAIK som i kväll visade slutspelsform och 3 p till. HEJA SAIK!:applaus::dog:
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Med segern mot Örebro igår så säkrades SHL-kontraktet även teoretiskt för Lakers, nu kan man pusta ut och bara njuta av alla underbara matcher som kommer den närmaste intensiva veckan. Först gör Lakers upp med Frölunda om vem som ska bli främsta utmanaren till suveräna Skellefteå som Lakers möter matchen därefter, följt av alltid viktiga smålandsderbyt mot HV71, och så avslutning innan OS-uppehållet mot laget som Växjö har allra svårast för, robotlaget Luleå.
Vilken underbar vecka som kommer för oss Lakers-fantaster! :)
 

Åke55

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Växjö
HBK-Nr
13446
Medlemskap
2025
Sv: SHL

Med segern mot Örebro igår så säkrades SHL-kontraktet även teoretiskt för Lakers, nu kan man pusta ut och bara njuta av alla underbara matcher som kommer den närmaste intensiva veckan. Först gör Lakers upp med Frölunda om vem som ska bli främsta utmanaren till suveräna Skellefteå som Lakers möter matchen därefter, följt av alltid viktiga smålandsderbyt mot HV71, och så avslutning innan OS-uppehållet mot laget som Växjö har allra svårast för, robotlaget Luleå.
Vilken underbar vecka som kommer för oss Lakers-fantaster! :)
Ja vi får hålla tummarna hårt.
Åke
 
F

F.d. 24447

Guest
Sv: SHL

GRATTIS SAIK till ännu en vinst denna gång mot Stockholmarnas AIK.
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Frölunda gjorde det mycket bra och svårt för Lakers, kände inte alls igen "mitt" lag förrän i slutminuterna. Deras i vanliga fall vinnande anfallsspel blev skickligt neutraliserat. Rättvis seger, även om jag inte hade skämts om Lakers tagit en poäng (eller två) ;) .
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

Tror det var rätt lika för båda lagen. Lagen stog upp bra i mitten. Så båda lagen hade svårt att komma in med fart i anfallszon . Lakers är ett mycke bra hockey lag. Men tyvärr så räckte det inte mot det bättre frölunda :spinny:.:yes:
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: SHL

I dag är det en full omgång :yes:

I dag möter mitt Vf Luleå. Tippar 3-2. Hoppas på att Saik spöar Lakers . Drömscenario för oss poäng mässigt sett :mcride: . Brynäs får gärna slå Fbk. Och Örebrå får gärna slå modo.
Många önskningar - Men önska är ju gratis :twitcy::);)
 
Toppen