• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Ikväll håller vi på Brynäs! ;)

Nu är Salmela med igen, problemet är ju Rödin, när han blev skadad har Scott och Lindblom inte gjort många knop på isen dom verkar vara helt ur slag, men i kväll spelar dom ned FBK till 7:e plats :bye: :bye: FBK
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
384
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Nu är Salmela med igen, problemet är ju Rödin, när han blev skadad har Scott och Lindblom inte gjort många knop på isen dom verkar vara helt ur slag, men i kväll spelar dom ned FBK till 7:e plats :bye: :bye: FBK

Vi ligger ju redan 7e plats.Och vi kan troligtvis inte hamna längre ner. ops

Puss o Kram Johnny
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Nu är Salmela med igen, problemet är ju Rödin, när han blev skadad har Scott och Lindblom inte gjort många knop på isen dom verkar vara helt ur slag, men i kväll spelar dom ned FBK till 7:e plats :bye: :bye: FBK

Spelar Nick Johnson ikväll? I så fall hejar jag på honom! :yes:
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Grattis FBK nu är kvarten klar, till Brynäs vill jag bara säga gå till gymet och träna styrka så ni kan skjuta, så bedrövligt tama dom är usch säger jag idag om Brynäs.

Brynäsarn
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
384
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Grattis FBK nu är kvarten klar, till Brynäs vill jag bara säga gå till gymet och träna styrka så ni kan skjuta, så bedrövligt tama dom är usch säger jag idag om Brynäs.

Brynäsarn

Nej inte riktigt klart vi behöver nog 2 poäng till. Och det blir nog kamp
i morgon kväll,då sätter jag mig cykeln och drar till kaffeburken
och hoppas på seger igen

Puss O Kram Johnny
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

Nej inte riktigt klart vi behöver nog 2 poäng till. Och det blir nog kamp
i morgon kväll,då sätter jag mig cykeln och drar till kaffeburken
och hoppas på seger igen

Puss O Kram Johnny

Ha en trevlig EM i burken, hoppas det blir lika spännande idag :)
Ps! Idag bjuds det på Gevalia hörde jag någon viska :D;)

/Pelle
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Nu får ju Brynäs se till att skärpa sig, det finns ju ett visst intresse av att hålla Örebro och HV71 bakom sig för att få hemmaplansfördel i åttondelen och i möjligaste mån slippa Skellefteå i kvarten...
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
384
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Nu har jag cyklat hem från kaffeburken.Och det vinst igen i en tät och
jämn match som nog kunde slut hur som helst men en stark pogge i mål.Räddade nog FBK från en förlust

Puss O Kram Johnny
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Imorgon börjar det! Och Lakers går in i slutspelet som riktiga underdogs, inte vad man förväntade sig innan säsongen. Men som spelet sett ut med en alldeles för låg lägsta-nivå allt som oftast så känns det mest som man ska vara nöjd med att det blev en direktplats öht. Men nu är det slutspel, Lakers har oddsen emot sig, men allt kan hända. Härligt att det äntligen ska starta nu! :)
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Ja, vad ska man säga? Grattis Linköping! Ni var väl värda segern.

Lakers gav sig själv inte en ärlig chans genom att släppa in två mål innan matchuret passerat 90 sekunder. Och fortsatte med att rada upp individuella misstag som Linköping utnyttjade effektivt och skoningslöst.

Nåväl, ny match hemma imorgon, då vill vi se en annan skärpa. Ska inte ge upp än
 
Toppen