• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemsrabatter i HBK m.m.

K

Kurt Lindgren

Guest
Sv: Medlemsrabatter i HBK m.m.

God morgon. Jag gick hit in på denna tråden och vad fick jag läsa. Något som är jävligt typiskt i alla klubbar, ang driften och pengar. Mitt medlemskap kan räknas i några veckor här och under den tiden har jag upptäckt hur förnämlig denna klubb är med all info och intresse bland medlemmars välbefinnande ang. husbilen. Det jag har fått här, gör att min första resa till utlandet känns tryggare.
Betr. pengar är det inte konstigt att man kan köpa en husbil runt en mille sedan tycka att allt är dyrt. Som jag fick betala 100+100 är ju som en piss i oseanen. förhållande till allt det andra runt husbilen.
Sedan vill jag påstå att med allt som skrivs här är mycket demokratiskt och åsikter ska respekteras. Vilken annan klubb har ett så bra upplägg som denna där alla kan tycka till och få snabba svar. Hoppas jag har fattat tråden rätt för jag har inte läst alla sidor:). Mvh från en som drar snart utåt till det okända husbilsåkandet Kurt
 
T

Teddi

Guest
Sv: Medlemsrabatter i HBK m.m.

tänk att man kan få såna absistenssvårigheter:) av de facila priset av 99 kronor plus en krona till,, så många nya vänner fridde,,för en hundring,,

plus alla dessa vackra människor som du kommer att möta på dina resor:)

ock då ska du veta,,,när du möter mej,,,då betalar du gärna en hundring till:D fråga hulda:D

vi syns,,teddi,,:msn_thumbup:
 
Toppen