• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappe i Portugal

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Jappe i Portugal

Mariannes mamma (betydligt äldre än dig Jappe) har rökt hela sitt liv, ända in i det sista och har haft 6 lunginflamationer under sin kamp mot KOL. Bästa perioder hade hon när hon promenerade (+ periodvis slutade röka), då kunde hon "utvidga" lungorna och mådde riktigt bra. Problemet var att hon började röka igen så fort hon haft en "bra" period... Du skriver inget om att du rör på dig i korridorerna, då blir jag lite bekymrad! Att du har slutat röka, det utgår jag helt ifrån annars skulle jag säga upp min bekantskap med dig : ) Vi håller tummarna för dig!
M&R
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Jappe i Portugal

Hedrande Jappe! Du (och många av oss andra) tjänar på att du rör dig och därmed "rensar & öppnar upp" dina alveoler med bättre syretransport till resten av kroppen! Kämpa på bara, det kanske inte är så lätt alla gånger, men det ger resultat i längden!
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Avdelningschefen var inne med sina trogna läkare och förklarade att alla undersökningar är klara och att jag ska få ny adekvat medicinering och att jag med all säkerhet blir fri i morgon!
Jag mår riktigt bra nu! Snart lunch, hungrig!

Jappe
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Uppbrott! Lite ledsamt, konstigt nog! Mycket fint sjukhus! Rekommenderas! *****

1 uppbrott.jpg

2 uppbr.jpg

De godaste lår jag smakat i hela mitt liv!

3 maten.jpg

Tillbaka till Rincon

3,5 Tillbaka.jpg

Trots Vicentes (stavning osäker) soldans så förvann solen så småningom och det blev "kallt".

4 Visentens soldans i Rincon.jpg

Han var också lite blyg inför kvinnor, kanske!

5 blyg.jpg

Trött men det går säkert över!

Jappe
 
T

Teddi

Guest
Sv: Jappe i Portugal

Sorry,,i miss your call on skype Japp,,we bee ther the last week of nov,,

So,,the hole december you very welcome Japp. Take a few days and relaxe. No problem Japp,I have a sweet girl ho,s can massage,

Wery Welcome Japp,,

Thanks for you remember me,,See you,,Ted Knapp:D:mat::dog:
 
F

F.d. 12848

Guest
Sv: Jappe i Portugal

Hälsa dessa sköna gubbar från oss,vi stod där större delen i förra vintern det är bra service med dessa men.Hoppas att vi kan komma ner i februari ,efter en hård cellgiftkur hälsa alla från Illåsen och Birgitta
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Här finns några "sköna juveler", flera galna belgare och tyskar! De startar sina elverk som sedan står och för oväsen och sprider giftiga avgaser på ställplatsen!

Jag har 100w solpanel på taket och därtill kan jag koppla en bärbar 2 x 50w. Dessa tillsammans ger mellan 7 och 8 ampère i morgonsolen varav den bärbara svarar för 3/4!

morgonsolen.jpg

Jäkla "elverkare"! Solpanelen är ju uppfunnen för länge sedan! Måtte Diefwulen ta......

För övrigt mår jag inte särskilt bra; inte så konstigt efter en vecka med syrgas men meningen är ju att jag ska bli av med infektionen i lungorna och långsamt återkomma till "livet"!

Jappe
 
Toppen