• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappe i Portugal

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Ock där kom den! En helt vansinnigt god tomatsoppa följdes av en lätt och frisk liten grönsaksomelett, inte det minsta stabbig!! Jag visste det, innerst inne. Naturligtvis kan det lagas goda omeletter i Spanien!
Tyvärr tog soppan udden av omeletten som var lätt undersaltad så det kan bara bli 4,75 stjärnor av 5.
Efterrätten var en liten äcklig plastförpackning som jag inte ville öppna ens efter en superb avslutning på kvällen.

Köket fortsätter imponera på novisen! Gonatt!

Jappe
 

Libom

HBK Medlem
Inlägg
458
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2024
Sv: Jappe i Portugal

Jappe..
Tack för dina berättelser som du kryddar med humor och glädje mellan raderna trots en inte alltför munter sjukhusvistelse, Det uppmuntrar oss med våra olika krämpor som med fortsatt idog envishet ändå fortsätter att hålla i ratten och se framåt.. Det var inte detta du planerade när du åkte på vinterresa, beklagar verkligen.... Hoppas du iallafall kan se en skymt av din husbil från ngt fönster..
Önskar dig snabbt tillfrisknande så vi får fortsätta följa dig och din reseskildring från vägarna och värmen i Spanien. Ditt goda humör sprider du säkert till många mer än mig .. och många är ju vi som tänker på dig. Tack för dina tips om mobilab, erfarenheter abonemang och priser.. Alla ställplatser och campingar..
Allt gott..
Hälsn.
Libom
Bo Mårtensson
Malmö
Knaus 640-98
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Ibland! Jag blir kvar här ett tag till, verkar det som. Jag mår mycket bättre än när jag här inträdde så jag har inte låtit hoppet fara! Förbannade stavningshjälp! Varje ord vill den ändra på? Det tar en evig tid att skriva på den här nallepaddan!

Jappe
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe i Portugal

Inget nytt under solen! Djävulsutdrivningen fortsätter med oförminskad styrka och jag blir svagare och svagare. Gamla riter blir som nya i spansk sjukvård. Yrar jag?

Kocken har nog försvunnit och ersatts av någon lokal fournisseur som gav det lägsta anbudet. Det ska bli kallare. Undrar om jag någonsin kommer till Sam..... Portugal!?

Jappe
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Jappe i Portugal

Portugalien finns kvar. Jag vet för jag är där nu. Viktigare är att djävulsutdrivarna får ha dig i fred. Så att alla onda andar försvinner.

Jag ska till Malaga nästa vecka.
Om du vill kan jag komma upp med en Rioja, eller är det det mot läkarens inrådan? Om du vill ha något annat kan jag ta med det också.

May the Force be with you
 
T

Teddi

Guest
Sv: Jappe i Portugal

hur e de med dej gubben?
kardiologen---är ju hjärtat janne,,har du fel där? du har ju ett gott hjärta:p

de räcker väl med lungorna? kol..

krya dej janne!!
vi hörs! om du vill!:mh2:
 
F

F.d. 12848

Guest
Sv: Jappe i Portugal

Illåsen har vaknat efter höftfraktur,kört bil för första gången i dag.Jag undrar om det går att stå på Riocon Viktoria i år stod där i 2 månader förra året, jag tror Jappe stod där för någon vecka sedan, ett underbart ställe hälsa spanjor svenskarna om ni ser dom
hälsar Illåsen
 
Toppen