• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ZTE MF910 Trasig

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
ZTE MF910 WiFi 4G Router som jag köpte i somras har pajat. Nu hade jag med mig min gamla 3G router så jag klarar mig eftersom Masmovil här i Spanien inte har börjat med 4G ännu.

Det verkar vara wifi delen i routern som pajat. Jag ska testa lite senare att nollställa den till fabriksinställningarna och se om jag kan sparka igång den.

Någon som har haft liknande problem? (Med lösning)

C-5831928-0704-580x387.jpg

Sv: ZTE MF910 Trasig

Det var där jag köpte den.

Jag provade att nollställa till fabriksinställningar, men den är tyvärr trasig fortfarande.

1. Jag kan logga in på den via wifi:n
2. Den ger inget internet (2, 3, 4G)
3. Kommer inte in på webb gränssnittet.

Ska kolla om dom kan skicka en ny till Spanien på garantin.

Senast ändrad:

Vill bara informera att jag pratade med LOH electronics Fredrik och Ludvig. Det var inga problem. Dom skickar en ny till mig här i Spanien. Att jag inte hade kvitto var inget problem. "Vi hittar dig i vårt register"

Kul att prata med killar som var så positiva och kundinriktade.

Så roligt att det löste sig trots att ingen hade "liknande problem" : )
Vi är mycket glada för ditt tips om den elektriska kulventilen, fungerar kanon. Vi skulle inte klara oss utan den!

Tillbaka
Toppen