• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ytterbelysning

KJS

HBK Intresserad
Inlägg
51
Kommun
Huddinge
Hej alla HB,
Vi har en Sunlight T69L där ytterbelysningen inte fungerar. Enligt handboken så ska man kontakta ett serviceställe. Bara det kommer kosta typ 1500 spänn. Kan man inte göra det själv? Borde vara en säkring men det står på tyska där säkringarna sitter...någon som har fixat det själv?

Hälsningar
Kent
 

Andeel

HBK Medlem
Inlägg
70
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
32956
Medlemskap
2024
Om du har samma EBL 31 som min Sunlight har ytterbelysning och step samma säkring på EBL (andra från vänster). Så om det är säkringen skulle step inte heller fungera.
Mvh Andre
 

Leffe M

HBK Medlem
Inlägg
487
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2024
Hej alla HB,
Vi har en Sunlight T69L där ytterbelysningen inte fungerar. Enligt handboken så ska man kontakta ett serviceställe. Bara det kommer kosta typ 1500 spänn. Kan man inte göra det själv? Borde vara en säkring men det står på tyska där säkringarna sitter...någon som har fixat det själv?

Hälsningar
Kent
Har du kollat om ledlampan inne i inte är sönder?
 
Toppen