Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Antingen använder du befintlig genomföring, exempelvis från solceller, eller så köper du motsvarande antenn med genomgående rörgenomföring. Jag köpte och monterade en sådan.Hej!
Wifi.se säljer en antenn svart 13 cm i dim 5 cm hög.
Kablarna från antennen kommer it i sidan, alltså inget rör för tak genomföring.
Hur skall man få genom kablarna 4 st och få det tätt?
Det är ju ändå en utomhusantenn!Visa bilaga 234112
Takantenn för fast montering på husbil/husvagn (2G/3G/4G/5G)Hej!
Wifi.se säljer en antenn svart 13 cm i dim 5 cm hög.
Kablarna från antennen kommer it i sidan, alltså inget rör för tak genomföring.
Hur skall man få genom kablarna 4 st och få det tätt?
Det är ju ändå en utomhusantenn!Visa bilaga 234112
Vilken antenn har du?Vi står på "Frostkilen" just nu och på tel så är det under ca 1,5 Mb/sek och med yttre antenn på Wifit ca 20 Mb/sek
Vilken antenn har du?
Jag fick en helt ny antenn, men vill inte koppla in den just av den anledningen att kablarna går ut i sidan på antennen.Har du köpt rätt antenn?? Dom mörka takantennerna finns i två utföranden. Dels med kablarna som går ut på sidan och dels där kabel går inuti röret som går rakt ner genom taket. Titta ordentligt på ritningen som finns för antennerna