• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Westfield stolar/fotpall

Roadliner

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Härryda
HBK-Nr
30200
Medlemskap
2024
Misstänker att det finns husbil åkare som har Westfield stolar med tillhörande fotpall som man fäster i stolen.
Min fråga är hur fäster man fotpall i stolen, då jag har sätt bilder som bifogad bild Westfield-Majestic-DS.jpg

 

bussmicke

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Sunne
HBK-Nr
31382
Medlemskap
2025
Misstänker att det finns husbil åkare som har Westfield stolar med tillhörande fotpall som man fäster i stolen.
Min fråga är hur fäster man fotpall i stolen, då jag har sätt bilder som bifogad bild Visa bilaga 229755

Har dessa stolar med fotpall kanongoa att sitta i följer med små kulfäste som du skruvar fast i stolen sedan snäpper du på fotpall hur änkelt som helst
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.860
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Har dessa stolar med fotpall kanongoa att sitta i följer med små kulfäste som du skruvar fast i stolen sedan snäpper du på fotpall hur änkelt som helst
Instämmer! Vi är inne på vår andra generation Westfield. Kunde föra över kulfästena och benstöden från de gamla! En annan stor fördel är att gångjärn och positionsskenorna är av metall. Dock har vår ena stol börjat släppa i den ena positionsskenan. Är dock lätt att skruva fast ett par gånger i månaden med en vanlig stjärnmejsel. Våra stolar får rätt mycket stryk men Westfield känns som rejäla grejor!
 
Toppen