F
F.d. 10115
Guest
Tänkte bara meddela att Weidars husbilar sattes i konkurs i går ifall någon tänkt köra dit och har långt att köra är det nog bäst att ringa först./Peter
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Maja & Stefan!
Jag var också och tittade på en Mc Louis Tandy hos Weidars i Kalmar i November -08, fick med mej en offert hem med mycket lockande prisbild, dels ett köp utan inbyte och ett vid inbyte av vår gamla bil. Båda var mycket lockande.
När jag strax efter jul ringde CBI, och även besökte Hol, visade det sig att de båda ville ha drygt 100 tkr mer för samma bil och utrustning, vad det gäller inbytesbilen var den ena firman inte intresserade, och den andra värderade den till ca 30 tkr mindre än Weidars...hmmm // Tommy
Maja & Stefan!
Jag var också och tittade på en Mc Louis Tandy hos Weidars i Kalmar i November -08, fick med mej en offert hem med mycket lockande prisbild, dels ett köp utan inbyte och ett vid inbyte av vår gamla bil. Båda var mycket lockande.
När jag strax efter jul ringde CBI, och även besökte Hol, visade det sig att de båda ville ha drygt 100 tkr mer för samma bil och utrustning, vad det gäller inbytesbilen var den ena firman inte intresserade, och den andra värderade den till ca 30 tkr mindre än Weidars...hmmm // Tommy