• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Webbkameror

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Webbkameror

Ja vad bra Ove.G där kan vi nog hitta en del webbkameror, för min tanke var att ha en lista med kameror som visar ställplatser i Sverige. Agnej hittade ställplatsen i Ystad och Strömstad har vi. Det finns två kameror i Åmål den ena i centrum och den andra ut i hamninloppet där vi brukar ha som ställplats, men träden täcker så det är svårt att se ev. bilar där som synd är så den kameran kan vi utesluta. Men några mer kameror som råkar visa våra ställplatser än Strömstad och Ystad finns det säkert vi får alla som är intresserade leta och sammanställa. Kan berätta att jag stod i Strömstad bakom bilen och talade med en fam vi tidigare hade träffat i Åmål under fricamping då ringer Kingen och frågar vem jag talar med !!!!! han chansade att det var jag eftersom vi stod intill min "gula" bil, annars kan man inte urskilja personer på dessa kameror, men lite kul ändå.
 

Knerten

HBK Medlem
Inlägg
258
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2024
Sv: Webbkameror

Jeg ser at denne i Strömstad mangler:
Kamera 2 [NS4 version]

Her kan man neste hver kveld se husbiler parkert for natten (bildet er "online"):
image.jpg


mvh Knerten
 
Senast ändrad:
F

F.d. 14352

Guest
Sv: Webbkameror

Hej!

Här är ytterligare en kamera. En från västkustens pärla, Varberg. Admin

//lillamina
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen