• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

WC storlek

Berra2024

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
41328
Medlemskap
2026
Hade en annan wc i andra HB, dubbel så stor behållare. kändes okey. Nu fattas en tredjedel tycker vi. wc är rund i nya HB. wcén var bred med 1 vred och ett fack för wc-papper. varför har nyare bilar mindre wc behållare någon ide´. De jag pratat med säger bara köp en behållare till. Skall man då skallpa runt med den fyllda behållaren till man kommer till tömnings ställe. NJA. Sett i både större och dyrare HB de har även de den lilla. Tanken en större bil med tex. 5 sängpl. ligga ute o fri campa. full på några timmar. Hur gör ni. Skaffa skogs wc. med påse? En del kanske tycker att den " större behållaren" var klumpig Tung" osv. vi hade en lite kärra som var hopfällbar. satt på väggen i Garaget. Hoppas att ingen tar illa upp vill gärna ha ideér om tänket runt detta

Tillbaka
Toppen