• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vw LT 31

• Startad av Startad av F.d. 55334
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55334

Guest
Hej,
NU har jag sett att det finns i alla fall 3 st LT 31-innehavare i HBK. Förhoppningsvis fler!!! Kan man tänka sig en LT 31-träff här på Gässlingsbo? När det passar er, i stort sett. Som pancho är man flexibel. Ävenså när det gäller program! FINNS DU DÄR UTE och kan vara intresserad, antingen säg det här eller maila mig agneta.wadstrom@yahoo.se

Vore bara SÅ kul att träffa andra LT 31 (- och faktiskt även andra HBK, ingen nämnd och ingen glömd)
Agneta W
:yes:

Sv: Vw LT 31

Hej. Det hadde ju varit kul med en träff men jag har en lt 45a. Jag börjar min semester17/8 men en helg går ju oxå bra.
Lasse

Sv: Vw LT 31

Jag med hustru vill gärna träffa fler som har en Lt31:a. Är det Gässlingbo SV om
bollnäs det handlar om låter det perfekt. Vi bor på ekerö och har en lt31 som
vi själva har inrett efter vårt behov.

Tillbaka
Toppen