• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VW California återförsäljare i sverige ?

F

F.d. 20628

Guest
Jag är väldigt ny på detta och har googlat och letat, även pratat med Möllers bil här i Uppsala, de säger att Möller bil I Eskilstuna är "deras" California ställe men de har inga heller verkar det som...så frågan blir..

Finns det någon VW Caliofrnia återförsäljare I Sverige ? Som har bilar inne som man kan åka och titta på ? Desto närmare desto bättre såklart. Jag vet att där finns några begagnade på bytbil.com men de är för det mesta i Skåne av någon anledning som är lite väl långt för att titta på en begagnad california.

Sv: VW California återförsäljare i sverige ?

Jag har en VW California, världens bästa bil enligt mitt förmenande!!!
Ring eller maila Volkswagen Sverige i Södertälje, de vet vilka som är återförsäljare. Kolla med Atterfalls i Jönköping också.
Själv köpte jag min i Umeå 2013, året då VW hade 40 st till försäljning.
Lycka till
Elisabeth

Skrev fel tidigare, Atterviks ska det vara och kolla; califor9a.blogspot.se.
Elisabeth

Det var trevlig läsning! Kommer jag besöka fler gånger :)
/California T5 Polyroof

Tillbaka
Toppen