• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vodafone

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: vodafone

Det var inte så svårt! Jag köpte en kod på nätet av en av de firmor som sysslar med sådant! Lite drygt 200 spänn gick det på! Några närmare detaljer minns jag inte men det är ju bara att googla!

Jappe
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: vodafone

Jag vet inte var du är, men i Fuengirola låser varannan internet- och telefonkiosk upp telefonerna mycket billigt.

Att låsa upp Ericsson-smartfone från TRE kostade t.ex 20€, äldre modeller går på 10€, en svensk dongel på 10€.

Men dessa finns väl lite överallt i Spanien.Titta efter skylt "LIBERAR MOVILES"......

hälsning
jyrki
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: vodafone

Om ni skall ha Movistar måste man skaffa ett sk. nie nummer och ett bankkonto som dom skall dra betalningen från. Att skaffa ett nie nummer är lite besvärligt, men det går. Jag använder Movistar och det funkar hur bra som helst, ingen begränsning, kostar 53€ månaden
 

holiday

HBK Medlem
Inlägg
197
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4882
Medlemskap
2024
Sv: vodafone

Då fick jag det bekräftad i Vodafonebutiken i La Marina, Vodafone har spärrat Skype på alla sina kontantsurfabonemang.

Så det blir till att höra om någon annan inte spärrar Skype.

Mvh Bert
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: vodafone

När man köper 2 gb så går det att använda skype. det är bara på 1 gb som det är spärrat. Vid första gångs köpet får man bara 1gb, sen får man köra slut på det och därefter köpa 2gb för 40€ som räcker i 30 dgr eller till man förbrukat 2gb
 
F

F.d. 53091

Guest
Sv: vodafone

Hej vistår på La Marina Camping o fick avsluta vårt abb i förtid för dom fick inte det att fungera! :swoon:Nu har vi Campingens WIFI o det funkar!!!!:D
 

holiday

HBK Medlem
Inlägg
197
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4882
Medlemskap
2024
Sv: vodafone

När man köper 2 gb så går det att använda skype. det är bara på 1 gb som det är spärrat. Vid första gångs köpet får man bara 1gb, sen får man köra slut på det och därefter köpa 2gb för 40€ som räcker i 30 dgr eller till man förbrukat 2gb


Jag fyllde på 2 gb för 40 € för 5 dagar sen och det går inte att köra Skype, har försökt på många platser.
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: vodafone

Jag fyllde på 2 gb för 40 € för 5 dagar sen och det går inte att köra Skype, har försökt på många platser.
Tråkigt att höra, jag har använt abbet med 2gb och det funkade med skype. Anledningen till att jag tog Movistar var att jag jobbar med min hemsida en del och att jag vill se nyheter på kvällen och det tar en del gb. Men jag tycker nog att Vodafone jävlas en del, ursäkta uttrycket.
 
Toppen