• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Visst finns vi!!!

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025
Vi är i Lidköping just nu och kan konstatera att vi finns och att dekalerna är på. Har idag sett 2 st HBK:are 491 den andre har jag glömt nummret (700 nånting)på men jag visade dom vägen till Rörstrand. Fler och fler får på märkena och det är kul! Man får en underlig känsla att man känner varandra när man ser nån som har dekalen på.. KUL tycker vi
hls Stiffe & Maja

F

F.d. 1883

Guest
Sv: Visst finns vi!!!

Såg 316 i Kalmar idag på förmiddagen!
(men var åxå och kollade upp tider för nya glasögon!)

casper

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
491
Medlemskap
2027

Hej Stiffe!
HBK 491 det är vi det, vi bor i denna vackra stad. Hoppas ni hade det trevligt i Lidköping.
Har jobbat hela helgen så bilen fick stå still denna helg. Nu på torsdag bär det av till Elmia.

Monica/Olle

F

F.d. 29783

Guest

Hej hopp....det var oss ni visade vägen till Rörstrand. Vi åkte tillsamans med våra grannar på en improviserad "ARN-runda" och mellanlandade i Lidköping, trots massor med skyltar om hur man kör till Rörstrand så lyckades vi missa en när vi pratade. Efter att varit vilse i en minut kommer det en bil med HBK dekal och börjar prata. När vi sa att vi letar vägen till Rörstrand kom lösningen direkt, häng på så visar vi vägen. Snacka om snopna grannar, det här är ju bättre än GPS. Tackar för hjälpen gör Eva & Jerry

Toppen