Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag tycker jag ser alldeles för få HBK-dekaler på vägarna, därför blev jag glatt överraskad i september när vi närmade oss Köpenhamn på vår väg hem från Römö.
Hoppas att ägaren av denna bil inte tar illa vid sig av bilden.
Visa bilaga 159535
Jag hade gärna satt upp en dekal om det funnits mindre storlek, fanns förr!
Bra poäng.Dekaler ska väl synas varför annars ha dessa?
HaDe Hasse
Bra poäng.
Jag tar gärna en 10 öring lägre medlemsavgift, och klubben kan behålla dekalerna.
Jag har inte Husbilsklubbens dekal på bilen.
Orsaken är att jag har väldigt lite gemensamt med alla er andra 20 000 medlemmar, och ytterligare 80 000 husbilsägare.
Däremot har jag Concorde klubbens dekal på bilen.
Jag har något gemensamt med de andra, relativt fåtal Concorde ägare.
Japp, det stämmer.Men du har trots allt i skrivande stund gjort 1321 inlägg med personer som du har väldigt lite gemensamt med.
Har gjort likadant, vill inte ha några extra dekaler av något slag klistrade på bilen. Men den firma i Tyskland jag köpte bilen av har i mitt fall fungerat seriöst.Tycker numera att det räcker med den lilla dekalremsan man sätter under regskylten. För min del döljer jag även då den oseriösa firman i Tyskland jag köpte bilen från.