• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Virusskydd

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Hej! Jag vet att jag sett i någon tråd att det finns virusskydd att ladda ner gratis.Har sökt osökt men hittar inget. Nån som vet hur man gör?
Lasse
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Virusskydd

Har du sökt på virus program?Googla på gratis virusprogram där finns det .
Jag fixade ett virus skydd häromdagen "i armen":twitcy:/kram sus
 
Senast ändrad:

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Virusskydd

TACK! Susanne! Nu har jag virusskydd både i datorn å armen. Tänk va de e kul i denna klubben. FRågar man om något så får man hjälp meddetsamma.Vi mår bra båda två.På måndag får jag besked om de blir nån operation av tumören. Kramar till ER ALLA.MvhSivoLasse:spinny:
 
F

F.d. 3067

Guest
Sv: Virusskydd

Hej!

Gå in på hemsidan pc för alla så hittar du flera gratisprogram

/Gunnar
 
F

F.d. 25116

Guest
Sv: Virusskydd

Är Du bankkund i Nordea, där kan Du ladda ner Norman gratis,förutsätter att man är s.k. förmånskund.
m.v.h. mauritz
 

Kastanj

HBK Medlem
Inlägg
441
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2024
Sv: Virusskydd

Jag använder Avast antivirust och tycker det är alldeles utmärkt. den kollar av epost och hemsidor/webbsidor vilket jag anser är bra. och den är på svenska.
Kastanj.
 
F

F.d. 16952

Guest
Sv: Virusskydd

Hej... det finns ett som heter AVG det är gratis , ock det kan du hämta på nätet

hälsningar Skogsmulle
 

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Virusskydd

:spinny:TACK ALLA! Som NI säkert sett i mitt tidigare inlägg #3 Så har jag redan på första svaret från Susanne(inte i badet) Ragglanda. Grejat mina vaccinationer både för kroppen å datorn. Mvh.Lasse :spinny:
 
Toppen