• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Virusskydd

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Hej! Jag vet att jag sett i någon tråd att det finns virusskydd att ladda ner gratis.Har sökt osökt men hittar inget. Nån som vet hur man gör?
Lasse

F

F.d. 58547

Guest
Sv: Virusskydd

Har du sökt på virus program?Googla på gratis virusprogram där finns det .
Jag fixade ett virus skydd häromdagen "i armen":twitcy:/kram sus

Senast redigerad av en moderator:

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

TACK! Susanne! Nu har jag virusskydd både i datorn å armen. Tänk va de e kul i denna klubben. FRågar man om något så får man hjälp meddetsamma.Vi mår bra båda två.På måndag får jag besked om de blir nån operation av tumören. Kramar till ER ALLA.MvhSivoLasse:spinny:

F

F.d. 3067

Guest

Hej!

Gå in på hemsidan pc för alla så hittar du flera gratisprogram

/Gunnar

F

F.d. 25116

Guest

Är Du bankkund i Nordea, där kan Du ladda ner Norman gratis,förutsätter att man är s.k. förmånskund.
m.v.h. mauritz

Kastanj

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2026

Jag använder Avast antivirust och tycker det är alldeles utmärkt. den kollar av epost och hemsidor/webbsidor vilket jag anser är bra. och den är på svenska.
Kastanj.

F

F.d. 16952

Guest

Hej... det finns ett som heter AVG det är gratis , ock det kan du hämta på nätet

hälsningar Skogsmulle

Lasse-125

FD HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

:spinny:TACK ALLA! Som NI säkert sett i mitt tidigare inlägg #3 Så har jag redan på första svaret från Susanne(inte i badet) Ragglanda. Grejat mina vaccinationer både för kroppen å datorn. Mvh.Lasse :spinny:

Toppen