• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinterutrustat

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2026
Ja, då var det packat för vintern. Snöskyfflar, 2 dunkar med torr sand, snökedjor, elverk, grillkol mm. 2 fulla gosolflaskor också. Dubbdäck den 4/11. Sen är det bara och åka. Nja, vädret bör ju vara skapligt och inte ut och åka i det värsta snöoväder heller. Det ska ju vara ett nöje och det är det inte att köra i oväder. Säkerheten är viktig. Dubbdäck på om en vecka. Vilka bra backlampor jag fått tag på. Helt suveräna där de sitter och lyser upp både bakåt och lite åt sidorna. IMG_0398.JPG

IMG_0395.JPG

Sv: Vinterutrustat

Var har du köpt dina backlampor?? Går det att fälla in dom i "kjolarna" eller utseendet är så att de måste sitta monterade "utanpå"? Ser bra ut, är på jakt efter ett antal för att montera runt den bakre halvan på HB,n.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen