• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Här är ingen snö kvar utom i nån skuggig slänt, men det är just nu riktigt fin is på Kungsbackafjorden, och i morgon är det SM i isjakt här, så jag och kompisen tar nog en flygtur över fjorden för att fota lite i morn. Sen blir det nog en skridskotur också.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Här är ingen snö kvar utom i nån skuggig slänt, men det är just nu riktigt fin is på Kungsbackafjorden, och i morgon är det SM i isjakt här, så jag och kompisen tar nog en flygtur över fjorden för att fota lite i morn. Sen blir det nog en skridskotur också.
Kul med isjakter här är det för mkt snö på isen och blöte under snön.
Jag fotade grannes yrväder till hund med mitt 300+extender 1,4 kanonbilder i solen blev det. De ligger på fb. Ha det bra i mon ta med spypåse;)
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Ja dom var snygga! Saknar snön här, men desto bättre isar. Behöver f.ö. ingen spypåse i triken....:p:...är ju redan ute....:twitcy:
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Lite bilder från i går ifrån Huskvarna hamn.

Ngt känner ni nog igen vyn över Elmia fältet, sedan är det nya färjan de bygger som skall ta oss ifrån fastlandet o över till Visingsö men det blir nog ej förrän nästa år den blir klar.


v 022.JPG

v 032.JPG

v 039.JPG

vä 007.JPG

vä 018.JPG

vä 019.JPG
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Som så ofta, härliga bilder Susanne!!!
Tack
Det var lite synd att jag åkte ner till hamnen igår em ca 1,5 timme för tidigt , en jätteröd solnedgång var det sedan. Då blir man sur kan jag lova.
Hade ej lust att åka ner igen o sedan åka igen o hämta sonen. Hoppas det går fler tåg.
 
F

F.d. 53339

Guest
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Österlen den 6 mars. Kalla nätter men varma dagar och snödroppar och vintergäck börjar titta fram. En månad kvar till husbilspremiären...
 

Bilagor

  • PICT0026.JPG
    PICT0026.JPG
    943 KB · Visningar: 1

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vinterbilder från en solig o kall vinterdag.

Idag när vi var ute o for så när vi kom ner från höjden vid Lyckås så ringde en knegare o sa att det gick hjortar på 1:ans gärde. Det tog ca 10 sek så var jag ju redan där o for upp m bilen på det frusna gärdet. Och där stod dom o väntade på fotogafen.:wink: Vilken harem han har the king.


hjort 015.JPG

hjort 016.JPG

hjort 020.JPG
 
Toppen