• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinter.

Sv: Vinter.

Hej.

Här i metropolen Eskilstuna har vi dessbättre bara lite fnas på marken ännu. Ni får gärna behålla snön därnere på er kant om ni inte har nåt emot det :)

Hälsningar / S-E i E-tuna

Märkligt nog inte heller mer än ett knappt täckande snölager här i centrala Jämtland. Kanske till glädje för den lappuggla som vistats kring huset sista veckan, även om lappugglor fångar sork även i djupsnö.

Lappugglan förra helgen. Mycket oskygg, jag fick härma sorkpip för att den skulle finna det värt att ens titta på mig.

IMG_4605.jpg

aake

Redigerat på begäran (även om det var tänkt att bilden skulle tala för sig själv):
Canon 7D, EF 500/4 LIS I, f.4, 1/500s, Iso 1250, handhållet.

Senast redigerad av en moderator:

Hej.
Jag tycker att det har varit ganska dåligt väder i Spanien,bara 10-15 grader,i Alicante i morgon bitti 3 grader.Förmiddagarna är alltid kalla,så frågan är om man skall vara hemma eller i Spanien och frysa?Det är klart att det är bättre än hemma men när man åker så långt så kunde det nog vara varmare tycker jag.Fast i fjol var det ganska bra väder i Bolnuevo,bara det inte skulle blåsa så mycket där.Vi får väl se efter jul om resfebern infinner sig.
Mvh Jan-E.

Håller med om att det var en fantastiskt dag i Bohuslän. Vaknade i Hamburgsund till en solig morgon. Vi stod vid berget i hamnilopet . Solen sken på öarna utanför Sotenkanalen och en säl simmade i hamnilopet.
Elaine o Kenneth

Tillbaka
Toppen