• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinnare av 3:e lotteriveckan

Kinnekulle

HBK Medlem (P)
Inlägg
1.229
Kommun
Götene
HBK-Nr
17207
Medlemskap
2024
Grattis till vinnarna av 3:e Lotteriveckan

Vinnare av Jula presentkort är:
ar8259 HBK 2724

Vinnare av Abnet rengöringsmedel 5 L är:
Ducato0910 HBK 14659

Vinnare av 2 st olika Kem-produkter är:
Sigvard Törnqvist HBK 22712
Olsson61 HBK 11837

Vinnare av P-skiva är:
NT71 HBK 28276
Torejö HBK 12830
Kentha54 HBK 31069
Alfj HBK 27982
sport HBK 10223
Arne o Elvy HBK 3076
alma23 HBK 1241
Murarn50 HBK 18130
ammi 44 HBK 4827
gnillib65 HBK 11353

Ni blir kontaktade via telefon alt mail.
 
F

f.d. 53452

Guest
Grattis till vinnarna och själv konstaterar jag att det hjälpte inte att vara uppkopplad dygnet runt.
Men som vid alla galor och fester med priser så visar jag min storsinthet och säger som Tony "Robert" Rickardsson:
"Ja ä int bitter jag. Vinna rengöringsmedel, kemprodukter och P-skivor, de ä djävla manligt de. Å P-skivor föresten, hittar ni inte till ställplatser. Där behövs ingen P-skiva. Nä han ha rätt han Rickardsson - Jag ä inte bitter jag (fast lite). Man ä ju en vinnarskalle."

Nu satsar vi på finalveckan och sedan drar vi ut på vårens premiärturer för att smälta smäleken med att vara en förlorare i spel. Ja, ja ni kan ordspråket..........
 

gnillib65

HBK Medlem
Inlägg
54
Kommun
SVEDALA
HBK-Nr
11353
Medlemskap
2024
Hoppas du fick mitt svar Lena, alla uppgifterna om mig är OK nu i medlemsregistret?
Med nyfikna hälsningar
Anders
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.468
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Grattis till vinnarna och själv konstaterar jag att det hjälpte inte att vara uppkopplad dygnet runt.
Men som vid alla galor och fester med priser så visar jag min storsinthet och säger som Tony "Robert" Rickardsson:
"Ja ä int bitter jag. Vinna rengöringsmedel, kemprodukter och P-skivor, de ä djävla manligt de. Å P-skivor föresten, hittar ni inte till ställplatser. Där behövs ingen P-skiva. Nä han ha rätt han Rickardsson - Jag ä inte bitter jag (fast lite). Man ä ju en vinnarskalle."

Nu satsar vi på finalveckan och sedan drar vi ut på vårens premiärturer för att smälta smäleken med att vara en förlorare i spel. Ja, ja ni kan ordspråket..........
Grattis till alla vinnare. :)

Det hjälper inte för mej att vara uppkopplad dygnet runt heller.
Jag tror att man måste ha vinnar-tur också och det har ju inte jag men jag har
tur i kärlek. :) :)
Ha det så gott allihop. Krama varandra på avstånd //Tony
 
Toppen