• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vindrutetorkar stannar var de vill

F

F.d. 25203

Guest
Hej.
Mina vindrutetorkare stannar så fort man sätter spaken i av läge, det vill säga var som helst på rutan. Sen fungerar inte intervall torkningen heller. Kanske det beror på samma fel? första läget där det ska va intervall torkning är nu samma som läge 2 den lägre farten. Är det någon som vet vad som styr intervallen och ändläget. är det inbyggt i torkar motorn eller finns det nått relä/styrbox?

Fiat Ducato 2,5 turbo 1990

F

F.d. 3633

Guest
Sv: Vindrutetorkar stannar var de vill

Hei det virker som at - lederen til tørkermotoren er borte Den skal ha en- en + og en - som kommer fra bryteren. ved å ta bort den faste - lederen stopper tørkerene med det samme man slår de av og ved intervall vil de ikke flytte seg

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Hei
På våran personbil hade säkringe till intervalltorkaren gått sönder då stannade torkarna var som helst. så kolla säkringen
Ha de paffw

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

På vår bil var det dålig kontakt i ett kontaktstycke på vänster sida om rattstången.

F

F.d. 25203

Guest

alla svar lutar åt samma håll ska se om jag hinner mecka i helgen.

Toppen