Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Att den är placerad som den är beror nog på att den skall spruta i fartvindens riktning. Om den satt i ovankant av framrutan så skulle den vara tvungen att spruta i motvind vilket inte är så bra. Ingen pinkar ju eller spottar i motvind utav förklarlig anledning. Därav placeringen av spolningen. Kanske du skulle prova med en starkare pump som gav ett högre tryck eller dra fram munstyckena på torkararmen vilket en del bilar har idag. Men den dåliga "sprutten" kan ju också bero på att munstyckena har börjat slamma igen.
Bennie
Att ha munstyckena på torkararmarna funkar bra, original på min bil......
Vanligt på riktiga husbilar.![]()
Du menar amerikanska !! För du menar väl inte dom här europeiska spånkorgarna som jag och många andra åker omkring i sevallbo
Då åker jag omkring i en italiensk tysk husbil med amerikanska torkare
![]()