Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej, problemet med en del sådana här prylar är att de inte blir så mycket använda i vissa lägen. Skall man stanna länge på ett ställe så är det nog ok. men bara en kväll för att sitta bra kan göra att den blir liggande inne i bilen, och om jag låter pessimistisk så har uppblåsbara saker ofta bra funktion vid uppblåsning, men stretar mot fruktansvärt när luften skall ur, och vägrar dessutom alltid att passa i kartongen som de levererades i och därmed känns besvärliga.Ibland vill man bara koppla av och ta en liten tupplur undeer markisen eller i skuggan av ett lövträd som susar lagomt.
Vad fins det för alternativ, som är sköna, kanske har vätskehållare.
Sneglar ..................
Min första tanke var ett självuppblåsande liggunderlag eller en lättviktsluftmadrass, väger lite och tar nästan ingen plats, kan eventuellt åka med hela sommarsäsongen utan att det stör.Hej, problemet med en del sådana här prylar är att de inte blir så mycket använda i vissa lägen. Skall man stanna länge på ett ställe så är det nog ok. men bara en kväll för att sitta bra kan göra att den blir liggande inne i bilen, och om jag låter pessimistisk så har uppblåsbara saker ofta bra funktion vid uppblåsning, men stretar mot fruktansvärt när luften skall ur, och vägrar dessutom alltid att passa i kartongen som de levererades i och därmed känns besvärliga.
(Bara min upplevelse med liknande saker.) M. mycket v. h. JANKRO.
Letar, vid ett senare tillfälleDen uppblåsbara soffan är ju häftigt.... Frågan är bara vad gör man om man inte är där och det börja blåsa...![]()